آخرین عناوین

شنبه 9 ارديبهشت 1396-12:50 کد خبر:42901

تنور داغ انتخاباتی در مازندران:

از حضور مدیران دولتی در همایش‌های انتخاباتی تا فعالیت‌های غیرمجاز کاندیداهای شورا

بیشتر برنامه‌های استانی تحت تأثیر انتخابات قرار گرفته و برخی مسئولان با برنامه‌های انتخاباتی دولت همراه شده و تنور انتخابات در مازندران پس از مناظره‌های انتخاباتی داغ ‌تر شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،تنور انتخاباتی در مازندران که با حضور قالیباف در این استان و افتتاح ستاد حجت‌الاسلام رئیسی و پس از آن معرفی رئیس ستاد روحانی در مازندران روشن شده بود، پس از مناظره‌های انتخاباتی داغ‌تر شد.

در حال حاضر افتتاح چندین ستاد از طرفداران نامزدهای انتخاباتی در دستور کار است، روحانی که از حمایت مدیران استانی هم برخودار است اقدام به افتتاح ستاد در چندین شهر مازندران کرد و در مرکز استان مازندران علاوه بر ستاد مرکزی یک ستاد به نام جوانان در نقطه پرتردد شهر نیز افتتاح کرد.

طبق اعلام مسئولان ستاد حجت‌الاسلام رئیسی، قرار است ستاد مرکزی وی در شهرستان قائمشهر هم افتتاح شود.

بیشتر برنامه‌های استانی تحت تأثیر انتخابات قرار گرفته، در برخی مواقع مسئولان استانی که خودشان متولی برگزاری انتخابات هستند با برنامه‌های انتخاباتی دولت همراه شده و در همایش‌های انتخاباتی حضور پیدا می‌‎کنند، برگزاری نشست‌های مطبوعاتی با استفاده از امکانات دولتی از دیگر برنامه‌های حمایتی مسئولان مجری انتخابات در استان است.

غیر از مسئولان دولتی، حزب اعتدال و توسعه که خودشان را منتسب به دولت می‌دانند قرار است همایشی را با حضور مسجدجامعی برگزار کنند.

فعالیت ستادهای انتخاباتی شورا بدون توجه به تذکرات هیأت‌های اجرایی فعال است و مکان‌های تعیین‌شده برای ستاد محل تجمع حامیان آنها است.

برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی هم از اقداماتی است که در سطح دانشگاه‌ها قرار است پیگیری شود که مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران از عدم همراهی برخی از رؤسای دانشگاه در این ارتباط گلایه‌هایی را مطرح کرد.

بیشتر فعالیت‌های ستادهای انتخاباتی بعد از ظهرها پیگیری و تا عصرها ادامه دارد، با توجه به برگزاری‌ مناظره انتخاباتی، بازار نظرسنجی‌ها هم داغ شد، بسیاری از رسانه‌های محلی طرح نظرسنجی را راه‌اندازی کرده‌اند.

بیشتر گپ و گفت‌های مردم در حوزه انتخابات خلاصه می‌شود و نقد و نظرهای متعدد در ارتباط با مناظره‌ها مطرح می‌شود.

بازار ساخت کلیپ از مناظره‌های روز گذشته در سایت‌های بومی و محلی مازندران هم داغ است.

در انتخابات شوراها هم فعالیت خانه‌ به خانه برخی از اعضای شورا به‌ صورت جدی‌تر ادامه دارد، عضوگیری در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی از اقداماتی است که در حال انجام است و در برخی مواقع اضافه کردن چندین‌باره افراد به این سوپرگروه‌ها مورد گلایه جدی است.

برخی از اعضای شورای شهر که بیلبوردهای سطح شهر را در اختیار دارند، با استفاده از این ظرفیت به مناسبت‌های مختلف تلاش دارند که خودی نشان داده و خودشان را به مردم عرضه کنند.

با مشخص شدن روند تأیید صلاحیت‌ها جسارت داوطلبان انتخابات شورای شهر بیشتر شده و در بسیاری از مواقع بی‌محابا بدون توجه به منع قانونی اقدام به تبلیغات انتخاباتی می‌کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :