آخرین عناوین

دوشنبه 17 آذر 1393-23:31 کد خبر:4291

انتصاب در نکا در سکوت خبری:

رییس جدید ثبت احوال نکا منصوب شد

رییس جدید ثبت احوال نکا در سکوتی معنا دار و قابل تامل و بدون جلسه ویژه ای معارفه شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مهروان نیوز،مراسم معارفه رییس جدید ثبت احوال نکا که با حضور علی رجبی مدیر کل ثبت احوال مازندران برگزار شد حاشیه هایی قابل تامل و معنا دار داشت.

بر پایه این گزارش،در ابتدا قرار بود در مراسمی این معارفه برگزار شود و در این راستا نیز از رسانه های نکا نیز دعوت به عمل آمده بود اما به ناگاه و بدون توضیح قانع کننده ای ،از ورود رسانه ها و برخی مدعوین به این جلسه جلوگیری شد.

به گزارش مهروان نیوز،ظهر یکشنبه 16 آذر پیامکی با مضمون «با سلام، جلسه تودیع و معارفه رئیس ثبت احوال امروز ساعت 13 در دفتر فرماندار محترم برگزار می شود» خبرنگاران را ملزم به حضور در جلسه فوق برای رسانه ای کردن تغییرات مدیریتی دیگردر شهرستان نکا کرد.

در پی این دعوت و بر حسب انجام رسالت ذاتی، رأس ساعت، خود را به محل برگزاری جلسه رسانده  و  منتظر شروع جلسه شده ایم.

جالب توجه آنکه خبرنگاران دقایق طولانی پشت درهای بسته منتظر آغاز مراسم بوده اند که مسئول روابط عمومی فرمانداری از اتاق خارج شد و با اظهار ناراحتی از شرایط پیش آمده، از خبرنگاران خواست که بطور صوری چند عکس از جلسه داخل اتاق انداخته شود تا درآینده نزدیک آئین معارفه رسمأ در شورای اداری و با حضور خبرنگاران انجام شود.

مدیر کل ثبت احوال در گفتگو با خبرنگاران، دلیل این جابجایی را نیاز به ظرفیت مناجاتی برای امری فوری در استان اعلام کرد و گفت: قول می دهیم این مراسم بطور کامل درجلسه شورای اداری برگزار شود.

علی رجبی- فرماندارسابق نکا و مدیرکل فعلی ثبت احوال مازندران، درحالی که قصد خروج از اتاق فرماندار را داشت، خطاب به خبرنگاران و حضار با لبخند گفت: « ما کارمون اینطوریه، هرکارمی کنیم تشریفات قائل نمی شویم و بنر و تبلیغات و ....نصب نمی کنیم بلکه زودپزی عمل می کنیم».

بر پایه این گزارش،رحمت کیانی طی حکمی ازسوی علی رجبی به سمت مدیر ثبت احوال شهرستان نکا منصوب و معارفه و از زحمات و خدمات احمد مناجاتی رئیس سابق این اداره تجلیل شد.

به گزارش خزرخبر، رحمت کیانی پیش از این، در سمت کارشناس مسئول حقوقی اداره کل ثبت احوال استان مازندران، مشغول به فعالیت بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :