آخرین عناوین

سه شنبه 18 آذر 1393-0:12 کد خبر:4292

رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری خواستار شد:

متوازن شدن مدیریت شهری ساری با استفاده از نخبگان

رییس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری با بیان اینکه دانشمندان جوان عرصه علم و دانش در مازندران باید ارج نهاده شوند، افزود: مدیریت شهری مرکز استان با استفاده از تفکرات نخبگان به توسعه متوازن دست خواهد یافت.


به گزارش خزرخبر،سید محمد جعفری در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر ساری که با حضور 6 نفر از 13 عضو شورای اسلامی شهر ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه روز دانشجو در کشور صرفا با برگزاری یک مراسم خلاصه می شود، اظهار داشت: عنوان دانشجو برای خوش بینی در حوزه اشتغال نباید استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمارها 35 درصد فارغ التحصیل بیکار در مازندران داریم، گفت: در استان کشاورزی مازندران بیش از هفت هزار فارغ التحصیل این رشته در استان بیکار هستند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه دانشجو به ابزار سیاسی برای برخی فرصت طلبان تبدیل شده است، افزود: متاسفانه دانشجو و دانشگاه مصرف سیاسی برای برخی افراد یا جریانات خاص قرار گرفته است.

جعفری با بیان اینکه اکثر دانشجویان کشور بی امید و انگیزه به آینده در حال گذران دوران تحصیل هستند، تصریح کرد: پویایی، نشاط وخودباوری علمی در دانشگاه های کشور باید صورت گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین المللی کشور با بکارگیری ایده های دانشجویان در جامعه رفع می‌شود، افزود: بزرگ‌ترین سرمایه انسانی کشور دانشجویان بوده که باید از توان آنان استفاده بهینه شود.

وی با اعلام اینکه بیشترین افتخارات دانشگاه‌ها و المپیادهای کشوری از آن فرزندان مازندران است، گفت: متاسفانه به بزرگمردان و فرهیختگان علم و دانش بی توجه هستیم.

جعفری با بیان اینکه دانشمندان جوان عرصه علم و دانش در مازندران باید ارج نهاده شوند، افزود: مدیریت شهری مرکز استان با استفاده از تفکرات نخبگان به توسعه متوازن دست خواهد یافت.

وی همچنین اعلام کرد:این کمیسیون آمادگی دارد تا از نظرات نخبگان،دانشمندان و کارشناسان جهت پیشبرد امورات حوزه شهری استفاه کند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :