آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1396-8:29 کد خبر:42924

شغل جدید برای جوانان جویای کار در مازندران!!!

اطلاع ساخت واحد غیرمجاز از شما، جایزه از استاندار

وقتی استاندار مازندران قرار است جایزه خبر ساخت غیرمجاز را بدهد،حداقل رقمش به حدی هست که هزینه زندگی یک فرد تامین شود؟!


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، استاندار مازندران در یک برنامه اعلام کرد اگر فردی خبر ساخت و ساز غیرمجاز را به ما اعلام کند، جایزه دریافت می‌کند.

این وعده استاندار مازندران شبیه دیگر وعده‌های نماینده دولت در استان است، وعده برقراری ارتباط هوایی بین مازندران و آستاراخان، وعده ساماندهی پسماند در استان، وعده جلوگیری از برنج‌های وارداتی و نیز در نهایت هم وعده پرداخت تسهیلات به باغداران که هنوز عملیاتی نشد.

از این دست وعده‌ها در استان مازندران بسیار زیاد است، نماینده دولت اگر در بین سفرها کمی شیشه دودی ماشین‌اش را پایین بکشد متوجه می شود که ساخت و ساز غیرمجاز در استان مازندران بیداد می‌کند.

اگر متولی استانی زمینه‌ای را برای دیدارهای مردمی فراهم کند متوجه می‌شود که ساخت و سازهای غیرمجاز در استان نه تنها نیاز به جایزه ندارد بلکه باید نسبت به آن تاسف خورد.

اوضاع نگران‌کننده ساخت و ساز غیرمجاز در کلاردشت، در غرب استان و یا اخیر در برخی از مناطق مرکزی استان به وفور دیده می‌شود.

از طرفی، جناب استاندار مازندران! کدام مردم به شما دسترسی دارند که بخواهند مشکلات، گره‌‌ها و تنگناهای استان را به شما اطلاع بدهند.

کدام پیگیری در این زمینه انجام می‌شود، از قدیم می‌گفتند سنگ بزرگ نشانه نزدن است، شما هم از این دست سنگ‌ها در ارتباط با واردات برنج‌های خارجی زیاد بلند کردید، در همان حالی که شما در استانداری مازندران در روی میز کار خودتان در ارتباط با بحث ورود برنج خارجی صحبت به میان می‌آوردید، در ادارات و مراکز تحت مدیریت استان، برنج‌های خارجی پخت می‌شد و یا فروشگاهای مرتبط با دولت در حال فروش این محصولات بودند.

در ارتباط با ورود برنج‌های خارجی در زمان تولید این محصول، گزارش‌ها و خبرهای زیادی از سوی رسانه‌ها منتشر شده بود اما به صورت عملیاتی اقدامی در این زمینه انجام نشد.

نکته آخر، حداقل میزان جایزه را تعیین می‌کردید که در این اوضاع و احوال بیکاری جوانان، شاید انگیزه‌ای ایجاد کند تا جوانان به دنبال ساخت و سازهای غیرمجاز باشند و حداقل از این مبحث در استان پولی گیرشان بیاید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :