آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1396-8:51 کد خبر:42925

افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی در ساری

طی مراسمی، با حضور فعالان سیاسی اصلاح طلب، دفتر حزب کارگزاران سازندگی در ساری افتتاح شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند نومه،عصر یک شنبه طی مراسمی، با حضور فعالان سیاسی اصلاح طلب، با سخنرانی حسین روزبهی و میزبانی اسفندیار عشوری، دفتر حزب کارگزاران سازندگی در ساری افتتاح شد.

حسین روزبهی در مراسم افتتاح دفتر حزب کارگزاران سازندگی در ساری با اشاره به جایگاه شوراها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: شوراها به اندازه ای جایگاه رفیع دارند که می توانند در حوزه کاری خود، به مجلس طرح ارائه دهند.

وی با بیان اینکه به دلیل جایگاه ارزشمند شوراها، کسانی باید در این عرصه ورود کنند که از ظرفیت های بالا برخوردار باشند، افزود: شورا به صورت مستقیم، مشروعیت خود را از مردم دریافت می کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مناظره های زنده تلویزیونی این ویژگی را دارد که توانایی و برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را به نمایش بگذارد، گفت: این مناظره ها 30 درصد از آرای خاکستری و خفته ای که ممکن است رغبتی برای حضور در انتخابات نداشته باشند را تهییج و تحریک کرده و بر سر صندوق های رای می آورد.

نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مناظره روز جمعه از سوی برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، بداخلاقی مناظره های سال 88 را در اذهان دوباره روشن کرد، ادامه داد: دو عامل تخریب، توهین، تهمت و دروغ و همچنین وعده های بزرگ و توخالی، عواملی است که باعث می شود یک انتخابات از دایره سلامت خارج شود.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با اشاره به اینکه وعده های بزرگ و دروغ، غیرعملی است و در صورت عملی شدن هم باعث خرابی در چند جای دیگر می شود، تصریح کرد: برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، وعده هایی می دهند که منبع درآمد مشخص نداشته و فقط حرف است.

روزبهی خاطرنشان کرد: کسانی که با رویکرد پوپولیستی با مردم سخن می گویند بدانید که فیل هوا می کنند.

وی اظهار داشت: اگر به جای روحانی، دولت به دست پوپولیست ها می افتاد با آن روند اقتصادی که در 8 سال دولت های نهم و دهم وجود داشت ادامه می یافت، امروز تبدیل به ونزوئلا می شدیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه روحانی با برنامه ریزی و قدرت توانست اوضاع نابسامان اقتصادی را به لنگرگاه ثبات و آرامش برساند، افزود: تثبیت وضعیت کشور، عملکرد دولت روحانی است و توانست در عرصه بین الملل هم به ایران هراسی پایان دهد.

وی در پایان گفت: با تداوم دولت روحانی، مردم از اثرات بیشتر برجام بهره مند می شوند و با حضور بر سر صندوق های رای، سخن خود را اعلام می کنند.

گفتنی است اسفندیار عشوری، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی و دبیر کارگزاران مازندران که نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ساری است، میزبان این مراسم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :