آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1396-9:7 کد خبر:42927

حکم شرور معروف به شاه مازندران صادر شد

حکم قطعی برای شرور معروف به شاه مازندران صادر شد و متهم به 16 سال حبس محکوم شده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از میزان، حکم قطعی برای شرور معروف به شاه مازندران صادر شده است و بنابراین حکم قطعی، متهم پرونده به 16 سال حبس محکوم و به حکم تسلیم شده است.

براساس این گزارش، اوایل بهمن ماه سال 94 در پی انتشار فیلمی ویدئویی از یکی از اراذل و اوباش شهرستان بابل که در آن، وی ضمن ربودن یکی از اوباش منطقه «گتاب» به ایجاد رعب و وحشت اقدام کرده بود، دادستان بابل این فرد را به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض تحت تعقیب قضایی قرار داد.

این فرد که خود را به سبب مرتکب ‌شدن جرایم مختلف و آزار و اذیت مردم، شاه منطقه معرفی می‌کرد، پس از انتشار این کلیپ متواری شد.

دادستان بابل در آن زمان در رابطه با جرایم این فرد گفت: او با ربودن یکی از اوباش منطقه جویبار با زدن قمه به وی اقدام به قدرت‌نمایی کرده است و با انتشار فیلم آن موجبات ناامنی و ایجاد رعب و وحشت در منطقه را فراهم کرده است.

وی با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت در جامعه بیان کرد: پس از انتشار این کلیپ دادستانی بلافاصله وارد عمل شد و دستور جلب و ورود به مخفیگاه این فرد صادر شد.

مرادی همچنین گفت: این فرد یک ماه پیش از زندان آزاد شده است و پیش از این در زندان سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی بوده است و 6 سال حکم برایش صادر شده بود که با رضایت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

دادستان بابل در ادامه افزود: متهم به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض تحت تعقیب قضایی قرار دارد.

چند روز پس از این ماجرا بود که دادستان بابل از دستگیری این متهم خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌ روزی ماموران نیروی انتطامی و دستگاه قضایی استان مازندران این فرد در 12 بهمن‌ماه 94 ساعت 3 صبح در یکی از روستاهای بابل در مخفیگاهش دستگیر شد و پرونده وی مورد رسیدگی قرار گرفت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :