آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1396-16:16 کد خبر:42932

قابل توجه مدیران ارشد و مسئولان :

اوضاع نا به‌ سامان 2 اداره بدون رئیس در میاندورود

این روزها که همه توجهات به سمت انتخابات معطوف شده، برخی از مسئولان گویی وظایف دیگر خود را فراموش کرده‌اند و شهرستان میاندورود هم از این قائده مستثنا نیست.


به گزارش خزرخبر و به نقل از میانخبر، این روزها که همه توجهات به سمت و سوی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی معطوف شده، برخی از مسئولان گویی وظایف دیگر خود را فراموش کرده‌اند،شهرستان میاندورود هم از این قائده مستثنا نیست.

زمستان سال گذشته بود که سرنوشت اداره مستاجر و بدون رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندورود با خداحافظی سرپرست این اداره وارد مرحله جدیدی شد.

رکابیان در حالی از بهمن ماه سال گذشته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته است که این اداره تنها با یک کارمند اداره می‌شود.

اداره‌ای که به ‌عنوان متولی ناکام ساماندهی جامعه هنرمندان میاندورود، از زمان تاسیس خود در سال 1390 همچنان با سرپرست فعالیت می‌کرد، اکنون اما بدون سرپرست شده است تا مشکل جدیدی به مشکلات این مجموعه بی‌پول، فاقد نیروی انسانی کافی و مستاجر افزوده شود.

از یکی دیگر از ادارات میاندورود هم خبر رسیده که وضعیت مشابه دارد، کمیته امداد شهرستان هم به‌ دنبال بازنشستگی رئیس آن از اسفند سال گذشته تا امروز بدون رئیس فعالیت می‌کند.

برخی از مراجعان به این اداره هم از معرفی نشدن رئیس یا سرپرست این اداره با وجود دو ماه از رفتن مدیر آن گلایه داشتند و خواستار توجه مدیران شهرستان و استان به این وضعیت شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :