آخرین عناوین

دوشنبه 11 ارديبهشت 1396-16:27 کد خبر:42934

از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران صورت گرفت:

انتصاب روسای ادارات ارشاد نوشهر و چالوس

در احکامی جداگانه از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های چالوس و نوشهر منصوب شدند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز،در احکامی جداگانه از سوی احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌های چالوس و نوشهر منصوب شدند.

براساس این گزارش، محمد روحی بعنوان رئیس ارشاد چالوس و حجت‌الاسلام مختاری رئیس ارشاد نوشهر از احد جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حکم مسئولیت گرفتند.

احکام صادره به شرح زیر است:

جناب  آقای محمدتقی روحی

سلام علیکم

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چالوس منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده با مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در جهت رشد و شکوفایی فرهنگ و هنر شهرستان موفق باشید.

جناب آقای اصغر کلارستاقی‌نژاد

سلام علیکم

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده با مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در جهت رشد و تعالی فرهنگ و هنر شهرستان موفق باشید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :