آخرین عناوین

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396-8:57 کد خبر:42952

رئیس ستاد رئیسی در مازندران خبر داد:

انتقاد به دولت روحانی من را چندین بار به دادگاه کشاند

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران گفت: انتقاد به دولت روحانی من را به عنوان نماینده مجلس چندین بار به دادگاه کشاند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، نبویان در نشست ویژه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به میزبانی مسجد 14 معصوم شهرستان آمل، اظهار داشت: انتخابات میدان بزرگ سیاسی است که ما با رأی خود بار مسئولیت سنگینی در انتخاب اصلح داریم.

وی افزود:در انتخابات باید براساس منویات ولایت فقیه گام برداشته و با توجه به اعلام ویژگی‌های ریاست جمهور توسط معظم‌له حرکت کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه باید برای رأی دادن خود به ریاست جمهور آینده تا قیامت پاسخگو باشیم، تصریح کرد: مردم کشورمان از بهترین ملت‌ها هستند و به فردی رأی دهند که اهل علم و دانش باشد و به جای منافع خود منافع مردم را در نظر بگیرد.

این مسئول ادامه داد:رهبر معظم انقلاب اعلام کرده که با دریافت‌کنندگان حقوق نجومی برخورد قانونی شود ولی دولت به بیانات رهبری تمکین نکرد.

نبویان با اعلام اینکه باید رئیس جمهوری انتخاب شود که امانت‌دار بوده و به امانت ‌داری توجه ویژه داشته باشد، بیان کرد: اختلاس در دولت یازدهم به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسیده در حالی که رئیس جمهور آن را تنها یک معوقه می‌داند.

وی با اشاره به حقوق بی‌حد و اندازه وزرا و مسئولان دولت، ادامه داد: حقوق 7 میلیون تومانی دولت قبل در دولت فعلی به چندین برابر رسیده است.

نماینده اسبق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا به دولت یازدهم انتقاد می‌شود در جا واکنش نشان می‌دهند، در حالی که به عنوان نماینده مجلس به دولت انتقاد داشتم چندین بار به دلیل شکایت دولتمردان و روحانی راهی دادگاه شدم.

این مسئول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در نخستین روز عید امسال تأکید داشتند که از رأی مردم نمی‌گذرم، بیان کرد: این بیان معظم‌له باید بسیار عمیق اندیشیده شود زیرا بیداری و آگاهی ما را به همراه دارد.

نبویان با اعلام اینکه مردم باید به کسی رأی دهند که لهب دروغ و دروغ‌گویی نباشند، یادآور شد: در حالی روحانی حرف‌های خود را تکذیب می‌کند که فیلم وعده 100 روزه و ایجاد 4 میلیون شغل در کشور را داده است.

وی افزود: رئیس جمهور به مردم دروغ نگوید و با آنها صادق باشد، باید رئیس جمهور در مقابل عدم تحقق وعده 100 روزه و ایجاد 4 میلیون شغل صادقانه به مردم بگوید که نتوانستم در عمل به وعده‌هایم موفق باشم.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران با اشاره به اینکه برجام که از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم بود به در بسته خورد و بسیاری از دست‌های پنهان را آشکار کرد، ادامه داد: در برجام تعهداتی توسط دولتمردان ایجاد شد که همه دستاوردهای هسته‌ای را از بین برد.

این مسئول با بیان اینکه صریح‌القلم مشاور رئیس جمهور که روحانی از او به شدت تعریف و تمجید می‌کند در کتاب خود مشکل کشور و عدم پیشرفت ایران از تفکر اسلامی و تفکر شیعه می‌داند، خاطرنشان کرد: این حرف‌های شرم‌آور توسط مشاور رئیس جمهور باعث خفت است.

نبویان با بیان اینکه مشاور رئیس جمهور دولت اسلامی معتقد است که باید خواسته‌های اسلامی را برای مشکل نداشتن کشور کنار گذاشت، افزود: چندین بار درخواست مذاکره با این افراد و دولتمردان دادم تا متوجه شویم حرف‌شان چیست ولی آنها قبول نکردند.

وی با اشاره به اینکه اگر جمهوری اسلامی بخواهد اسلامی رفتار کند و اسلام راهنمای تصمیم‌گیری و اقدامات باشد مسلم است نمی‌تواند با افکار دنیاخواهی بسازد، بیان کرد: این افراد با تفکر شیعی و معیار عدالت‌خواهی مشکل دارند در حالی که عدالت‌خواهی شعار امام زمان‌(عج) است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در مازندران یادآور شد: در دیگر بیان این مشاور رئیس جمهور اعلام شده که اگر بخواهیم کشور از مشکلات و گرفتاری‌ها در بیاید باید مدیران کشور دنیا دیده بوده و سرمایه داشته باشند و در این بین به چندین نفر همانند مرحوم هاشمی رفسنجانی خطاب شد.

این مسئول با اعلام اینکه رئیس جمهور امروزه نیاز جوانان کشور را آزادی می‌داند، گفت: امروزه رکود، گرانی، مشکلات اقتصادی، بیکاری، بالا رفتن سن ازدواج، شرمندگی والدین در خانواده‌ها برای تأمین خرج زندکی و رکود بیداد می‌کند ولی روحانی آنها را نیاز جامعه نمی‌داند.

نبویان با اشاره به اینکه هیچ دولتی امنیتی‌تر از دولت یازدهم نیست، بیان کرد: بیشتر مشاوران، وزرا و دولتمردان دولت یازدهم امنیتی هستند.

وی با اعلام اینکه رئیسی از چهره‌های مورد اعتماد نظام بوده و 10 سال رئیس سازمان بازرسی کشور بود که زیر نظر مستقیم قوه قضائیه قرار داشت، اظهار کرد: این فرد از همه وزارتخانه‌ها و روزنه‌های فساد خبر دارد و از عوامل اصلی رسیدگی به پرونده کرباسچی بوده است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی گفت: عضو شورای اقتصاد و پول و اعتبار کشور، حضور در تصمیم‌گیری‌های کلان، احیای 20 شرکت تابعه در حال ورشکستگی با در اختیار گرفتن آستان قدس رضوی و دارا بودن بالاترین برنامه‌ها با 30 سال توان بالای مدیریتی و عدم دست‌درازی به بیت‌المال از برترین ویژگی‌های رئیسی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :