آخرین عناوین

چهارشنبه 13 ارديبهشت 1396-17:56 کد خبر:42962

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری :

مدیران و وزرا با امکانات دولتی به‌دنبال کسب رأی هستند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی مدیران، وزرا، مسئولان هر روز چند جا با وسایل دولتی می‌روند، برای اینکه برای رأی گرفتن جلب توجه کنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، آیت‌الله علی معلمی بعد از ظهر امروز در مسجد ولیعصر(عج) شهرستان تنکابن به مناسبت هفته بصیرتی و هفته معلم با اشاره به اینکه عوامل استکبار چه دلهره‌ای از شهید مطهری داشتند، اظهار کرد: شهادت مطهری سند است که استکبار و عوامل استکبار از اندیشه اسلامی در هراس هستند.

وی تصریح کرد: اگر ماهیت انقلاب ما اسلامی نبود این اندازه دشمن نداشتیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: شخصیت مطهری واقعاً یک شخصیت استثنایی و شخصیت علمی، عملی و انسان برجسته‌ای بود.

این مسئول به بصیرت‌افزایی اشاره کرد و گفت: امام سجاد(ع) فرمودند 30 هزار نفر مقابل اباعبدالله هجمه آوردند همه مدعی بودند از امت‌های جدش هستند، اگر کفار آمده بودند به جنگ اباعبدالله تحملش آسان‌تر بود.

معلمی با اشاره به گفته امام سجاد(ع) که برای عباس در پیشگاه خدا منزلتی است که همه شهدا غبطه می‌خورند، افزود: خدا عمویم عباس را بیامرزد هوشیاری بالا، تشخیص و درک به موقع، عمل به جا و بصیرتی نافذ داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امام باقر(ع) فرمودند اسلام را بر پنج پایه استوار است که ولایت فضیلتش از دیگران بالاتر است.

این مسئول با بیان اینکه اگر ولایت نباشد نماز و حج آسیب می‌بیند، یادآور شد: اگر در سایه امامت و ولایت این همه مسلمان‌ها در گوشه و کنار دنیا در حج جمع می‌شدند و به حال اسلام می‌اندیشیدند فرصتی به استکبار نمی‌دادند که در قلب بلاد اسلامی غده سرطانی رژیم صهیونیستی را بنشانند.

معلمی اظهار کرد: چیزی به اندازه ولایت اثر ندارد، ولایت و امامت امر برجسته اسلام است.

وی افزود: ممکن است بگوییم ما اهل ولایت هستیم امیرالمومنین را دوست داریم، امامی که الان پیش ما نیست دوست داشتنش آسان است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امامت در علم کلام لطف خدا است خدا از بشریت لطفش را دریغ نمی‌کند، گفت: در صلوات شعبانیه آمده است امامت در طول تاریخ در حرکت است، در برابر طوفان حوادث سیاسی، اجتماعی انحرافات دور می‌کند.

این مسئول ادامه داد: کشتی اهل بیت(ع) کشتی نجات است، اگر از این کشتی فاصله بگیرید نجات پیدا نمی‌کنید.

معلمی با اشاره به اینکه جریان‌های سیاسی به وجود آمده جامعه ما فکر و اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام راحل را قبول دارند، یادآور شد: صحیفه نور سخنان امام سال 58 فرمودند ولایت فقیه چیزی بود که خدای رحمان درست کرد، ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله است.

وی خاطرنشان کرد: از امام باقر(ع) پرسیدند اختیاراتی که جد شما داشت شما همان اختیارات را دارید، امام پاسخ داد همان اختیاری که برای آخری ما است همان اختیاری است که برای اولین ما است و همان اختیارات در عصر غیبت به فقیه عالم در جایگاه نیابت از امام زمان(عج) است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هر وقتی که دولت و ملت از امامت خالصانه پیروی کردند موفقیت داشتند و هر جا اما اگر آوردند دچار مشکل شدند.

این مسئول گفت: در آغاز کار دولت حل همه مشکلات را گره زده بودند به مذاکره با آمریکایی‌ها و می‌گفتند اگر می‌خواهید بیکاری حل شود اقتصاد رونق بگیرد بسته به مذاکره است، اگر نتیجه بدهد مشکلات حل می شود.

معلمی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند آقایانی که کاندیدا هستند به مردم قول بدهند دیگر نگاهی به بیرون نداشته باشند.

وی با بیان اینکه چهار سال پیش نزدیک پایان کار دولت بهانه می‌گرفتند که از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی سوءاستفاده می‌کنند، تصریح کرد: همه مدیران، وزرا، مسئولان هر روز چند جا با وسایل دولتی با توجیهات درست و نادرست می‌روند، برای اینکه برای رای گرفتن جلب توجه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه وزیر کشور برای اینکه مناظره زنده پخش نشود می‌گوید چون مناظره سال 88 زنده بود آن خسارت را به بار آورد، یادآور شد: وزیر کشور سختش می‌آید عنوان فتنه را به زبان بیاورد، خواب بودید مگر نشنیده بودید که می‌گفتند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است.

معلمی خاطرنشان کرد: به جای اینکه آمار بدهید چقدر اعتبار برای تقویت کانون‌های مذهبی در مساجد و برای ترویج فرهنگ قرآن چه کاری کردید، افتخار می‌کنید که چقدر کنسرت موسیقی برگزار کردید.

وی با اشاره به اینکه از غنی‌سازی 20 درصد آمدیم به سه و نیم درصد توقف کردیم و می‌گوییم ما به شرایط پایبند هستیم، اظهار کرد: آیا طرف مقابل هم به شرایط پایبند مانده است، اگر به شرایط پایبند نمانده است نوعی ذلت را پذیرفته‌ایم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: وصیت‌نامه امام راحل هم بسیارعادلانه، حکیمانه است و هم بسیار همگان فهم، ولی در مقام اجرا و عمل می‌بینیم از وصیت‌نامه امام راحل فاصله گرفته‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه جانشین شایسته امام راحل همواره بر خط، مبنا و اندیشه امام تأکید دارد، افزود: در سوره بقره آیه 105 آمده است کفار و مشرکین دوست ندارند خیری از طرف خدا بر شما نازل شود، از شما راضی نمی‌شوند مگر اینکه فرهنگ و ادب خودتان را رها کنید.

معلمی ادامه داد: در چنین شرایطی همه مکلف هستیم هم به اصل حضور در صحنه انتخابات هم ببینیم کدام فرد جهت‌گیری و اندیشه‌اش به سوی ارزش‌های انقلاب است.

وی یادآور شد: کسانی که جانشان را برای این نظام به دست گرفته‌اند شهید شدند آیا همرزمان این شهدا نمی‌توانند کار اجرایی مملکت را بر عهده بگیرند؟

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه چرا به نیروهای بسیجی و سپاهی فرصت اداره کشور را ندهیم، تصریح کرد: خلاف عقل و عدل است یکی جنگ کند جان بدهد و دیگری غنیمت را بردارد و ببرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: یک گام و یک قدم به سوی سپردن مدیریت اجرایی کشور به نیروهای بسیجی و جهادی قدمی به سوی دین خدا و به سوی فرهنگ اهل بیت خواهد بود.

معلمی با اشاره به اینکه در شب قدر خدای متعال تقدیر یک سال را براساس شایستگی‌ها و لیاقت‌های افراد رقم می‌زند، گفت: انتخابات هم می‌خواهد سرنوشت مدیریت حداقل چهار سال کشور را رقم بزند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :