آخرین عناوین

شنبه 16 ارديبهشت 1396-11:46 کد خبر:42998

جدیدترین خبر از تغییرات در شهرداری ساری:

دو تغییر جدید در شهرداری ساری

یک معاون و یک رئیس در سازمان شهرداری ساری تغییر نموده اند.


به گزارش خزرخبر، طی حکمی از سوی شهردار ساری ، ناصر معیل معاون قبلی فرهنگی شهرداری ساری، به سمت معاون خدمات شهری شهرداری ساری منصوب شد.

همچنین در حکم دیگری با توجه به بازنشسته شدن رئیس سازمان آتش نشانی ساری، حسن کلانتری معاون قبلی خدمات شهری شهرداری ساری به سمت سرپرست سازمان آتش نشانی ساری منصوب شد.

براساس این گزارش، در نشست شوراي اداري شهرداري مركز استان، مهدي عبوري با تجليل از سيدي مديرعامل سازمان آتش نشاني كه به افتخار بازنشستگي نايل آمد حسن كلانتري معاون خدمات شهري را كه پيش از اين هم مديريت سازمان مذكور را تجربه كرده است به عنوان مديرعامل جديد سازمان آتش نشاني منصوب كرد.

اين گزارش حاكيست در پي ماموريت جديد حسن كلانتري ،شهردار ساري طي حكمي ناصر معيل را جايگزين وي در معاونت خدمات شهري كرد.

مهدي عبوري در اين مراسم با تجليل از سيدي گفت: وي يكي از مديران بسيار شايسته و تحول خواه مجموعه شهرداري ساري بوده كه توانسته طي دوران مديريت خود اين سازمان را به طرز چشمگيري توسعه داده و با جذب نيروهاي پرتوان از طريق آزمون و نيز تجهيز سازمان به مدرنترين و پيشرفته ترين امكانات ، آتش نشاني شهرداري ساري را به يكي از بروز ترين و آماده ترين سازمان ها در سطح استان تبديل كند.

وي با بيان اين مطلب كه انتخاب جايگزين براي مديران توانا و دانا بسيار دشوار است افزود: پس از مدتها مطالعه و تحقيق سرانجام به حسن كلانتري رسيدم كه در معاونت خدمات شهري منشا خدمات بسياري بود ضمن انكه سالهاي گذشته مديريت آتش نشاني را تجربه كرد و با شناخت كافي اين مسئوليت را مي تواند بر عهده بگيرد.

شهردار ساري آنگاه با اشاره به اين مهم كه كلانتري يكي از خوشنام ترين وشايسته ترين افراد در شهرداري ساري مي باشد خاطرنشان كرد: به همين دليل انتظار دارم ماموريت هاي جديدي كه براي اين سازمان در نظر گرفته ايم را با قدرت دنبال كند.

وي با تاكيد بر اينكه هيچ عذر و بهانه اي براي خريد نردبان ۵۴ متري براي سازمان را نمي پذيرم از مديرعامل جديد سازمان آتش نشاني خواست به سرعت اين نردبان را خريداري كند ضمن آنكه انتظار دارم هم در بحث آموزش از طريق كلاسهاي مستمر و هم در حوزه آمادگي با اجراي مانورهاي ماهانه توان و آمادگي سازمان را صدچندان كنند.

عبوري سپس ضمن بيان اين مطلب كه ناصر معيل معاون جديد خدمات شهري است نيروي جوان و شايسته اي كه در گذشته با پيشنهادات خود به اجراي دقيق و سريع برنامه هاي شهرداري ياري مي رساند گفت: براي اين معاونت هم ماموريت هاي جديدي در نظر گرفته ايم كه بهره برداري سريع از گرمخانه ها و ساماندهي كارگران فصلي از آن جمله مي باشد ضمن اينكه بايد از كليه امكانات موجود براي ايجاد اشتغال كمك گرفته و براي اين امر خطير برنامه ريزي كند.

شايان گفتن است كه شهردار ساري در اين مراسم از لزوم ايجاد ستاد مديريت بحران و بهره گيري از تمامي امكانات نرم افزاري و سخت افزاري مجموعه شهرداري در هنگام بروز حوادث بحران زا سخن گفت و به حسن كلانتري ماموريت داد براي تشكيل اين ستاد و استقرار آن در آتش نشاني برنامه ريزي كند.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :