آخرین عناوین

يکشنبه 17 ارديبهشت 1396-8:34 کد خبر:43006

شهردار ساری اعلام کرد:

مركزمازندران در آستانه تحولات بسيار عظيمي است

شهردار ساري گفت:علاوه بر پروژه هاي عمراني، موفق شديم براي دو پروژه بي سابقه برنامه ريزي كنيم كه با اجراي انها مركز استان در آستانه تحولات بسيار عظيمي قرار مي گيرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، مهدي عبوري در نشست شوراي اداري شهرداري ساري با اشاره به آماده شدن پروژه هاي عمراني بزرگ در سطح شهر گفت: علاوه بر اين پروژه هاي عمراني موفق شديم براي دو پروژه بزرگ و بي سابقه هم برنامه ريزي كنيم كه با اجراي انها مركز استان در آستانه تحولات بسيار عظيمي قرار مي گيرد.

در اين نشست كه با حضور معاونان و مديران شهرداري عصر شانزدهم ارديبهشت ماه برگزار شد عبوري طي سخناني با اعلام اين خبر كه پروژه هاي عمراني بسياري در سطح شهر آماده افتتاح است گفت: دو زيرگذر پل گردن يكي از اين پروژه ها مي باشد كه براي اولين بار در كشور با چنين ويژگي هايي احداث شده است كه يكي از اين ويژگي ها زيرگذر با دهنه شش و نيم متري باكسي در زيرخط آهن مي باشد.

علاوه بر اينها زيرگذر شهيد كمالي وزيرگذر ذغالچال خواهد بود كه در حوزه ترافيك تحول چشمگيري در ورودي شرقي ساري ايجاد مي كند و بالاخره از بلوار ۲۴ متري امام زاده عباس بايد ياد كنم كه اين نيز نيمه شعبان افتتاح و بهره برداري مي شود.

وي آنگاه با تاكيد بر اينكه ما براي عمران ساري پروژه هاي ديگري هم در نظر گرفته ايم افزود: برغم ادعاي برخي مبني بر اينكه شهرداري ساري از لحاظ مالي زمين گير شده است با رونمايي از پروژه هايي كه در دستور كار هستند به همه نشان خواهيم داد كه براي عظيم ترين و پرهزينه ترين پروژه ها هم منابع مالي آن را در نظر گرفتيم و هيچ دغدغه اي در اين زمينه نداريم.

شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود پيگيري براي مطالبات اين نهاد از ديگر دستگاهها را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان كرد: مردم ساري بدانند اجازه نمي دهيم حتي يك ريال از حقوق حقه آنها توسط دستگاهي پايمال شود و با تمام قدرت براي وصول آنها تلاش مي كنيم.

وي مطالبات شهرداري از ديگر دستگاهها را مطالبات مردم توصيف كرد و افزود: براي اولين بار موفق شديم مطالباتي را دريافت كنيم كه يكي دو دهه از وصول آن عاجز بودند اما با ايستادگي و عدم كرنش، اين مطالبات را دريافت كرديم و بازهم دريافت خواهيم كرد.

مهدي عبوري در بخش ديگري از سخنان خود از برنامه هاي شهرداري ساري براي ورود به عرصه سرمايه گذاري سخن گفت و تاكيد كرد: اين سرمايه گذاري ها نه براي گذران امور شهرداري بلكه براي عمران و آباداني ساري است زيرا ما اراده كرديم مركز مازندران را به قطب گردشگري تبديل كنيم و براي تحقق اين امر بايد دست به اجراي پروژه هايي فراتر از آنچه تصور مي شود گام برداريم بنابراين تصميم گرفتيم براي احداث چنين پروژه هايي به سمت سرمايه گذاري حركت كنيم که اين خود يك تحول بزرگ در شهرداري مركز استان به شمار مي آيد.

وي در پايان لزوم ايجاد تحول اداري و مديريت بهينه منابع نيروي انساني را مورد توجه قرارداد و خطاب به معاونان ،شهرداران و مديران عامل سازمان هاي تابعه گفت: ضرورت ايجاد تحول اداري و مديريت منابع نيروي انساني در شهرداري ساري يك امر حتمي و جدي است و اعلام مي كنم در اجراي اين دو گام بزرگ و مهم ذره اي درنگ نخواهم كرد پس بايد با اين طرح ها همراه و همگام باشيد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :