آخرین عناوین

دوشنبه 18 ارديبهشت 1396-11:27 کد خبر:43027

معاون استاندار مازندران خبرداد:

21 اردیبهشت ماه؛ آغاز زمان تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

معاون استاندار مازندران گفت: از 21 اردیبهشت ماه کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا مجاز به تبلیغات هستند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز، سید امیر حسینی جو در نخستین نشست مطبوعاتی سال 96 با اصحاب رسانه، اظهار داشت: انتخابات دولتی نیست بلکه حاکمیتی است و کسی حق ندارد از امکانات دولتی له یا علیه فردی استفاده کند.

وی افزود: طبق ماده 21 قانون همه دستگاه های اجرایی موطف به همکاری در این زمینه هستند.

فرماندار ویژه تنکابن خاطرنشان کرد: 283 شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و 281 شعبه نیز برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تنکابن در نظر گرفته شده است.

این مسئول عنوان کرد: از مجموع تعداد 135 کاندید شوراهای اسلامی شهر شهرستان تنکابن، هفت نفر از تنکابن، دو نفر از شهر شیرود، دو نفر از خرم آباد و 6 نفر از نشتارود انصراف دادند.

حسینی جو با بیان اینکه از 21 اردیبهشت ماه کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا مجاز به تبلیغات هستند، اضافه کرد: شهر تنکابن جز هشت شهر استان مازندران است که به شیوه مکانیزه و الکترونیکی انتخابات را با دو شیوه متفاوت برگزار می کند.

وی با اشاره به برگزاری مانورهای متعدد در این زمینه در سطح شهر تنکابن، تاکید کرد: باید برای شیوه انتخابات مکانیزه، اطلاع رسانی جامع انجام شود تا در زمان اخذ رای، انجام کار با سرعت بالا پیش رود.

معاون استاندار مازندران به بیان تخلفات انتخاباتی گزارش شده در این شهرستان پرداخت و گفت: بررسی تخلفات انتخاباتی در شهرستان در دست اجرا است.

این مسئول با بیان اینکه باید از اعمال سلایق جلوگیری شود، متذکر شد: تلاش فرمانداری برای حفظ آرا مردم و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و طبق قانون هر فردی که سمت رسمی یا دولتی دارد حق فعالیت له یا علیه کسی را ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :