آخرین عناوین

سه شنبه 19 ارديبهشت 1396-8:38 کد خبر:43034

رئیس هلال احمر نوشهر اعلام کرد:

پیدا شدن پیکر زن 58 ساله کجوری در رودخانه

رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر از عملیات جستجو و پیدا کردن پیکر بی‌جان زن 58 ساله کجوری در رودخانه خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، امیرحسین عسگرزاده در جمع خبرنگاران با تبریک هفته هلال احمر، اظهار داشت: در پی گزارش مردمی مبنی ناپدید شدن زنی 58 ساله در روستای «کینس» بخش کجور، بلافاصله عملیات جستجو برای پیدا کردن فرد مفقود شده آغاز شد.

وی افزود: برابر گزارش اهالی این روستا، این زن روستایی برای انجام کارهای مربوط به دامداری به محل نگهداری دام‌ها که در سوی دیگر رودخانه درون روستا قرار دارد، رفته بود و بر اساس شواهد و طبق گمانه‌زنی‌هایی که انجام دادیم احتمال سقوط به درون آب به ذهن متبادر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر تصریح کرد: بر این اساس سه اکیپ ویژه عملیات و جستجو از هلال احمر نوشهر و پایگاه امداد و نجات کوهستان بخش کجور از ساعت 23 شب، اقدام به جستجوی گسترده برای پیدا کردن این زن کجوری در طول رودخانه‌ای که از وسط روستای «کینس» بخش کجور عبور می‌کند، شد.

عسگرزاده گفت: پس از چند ساعت جستجوی گسترده و طی کردن دو کیلومتر از طول رودخانه توسط سه اکیپ امداد و نجات هلال احمر نوشهر و بخش کجور و اهالی روستا پیکر بی‌جان این زن روستایی در درون آب پیدا شد و نسبت به انتقال آن به روستا اقدام شد و در نهایت عملیات در ساعت چهار صبح پایان یافت.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :