آخرین عناوین

سه شنبه 19 ارديبهشت 1396-11:14 کد خبر:43038

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان مازندران خبر داد:

نظارت 4179 بازرس بر نحوه برگزاری انتخابات در استان

رئیس هیئت بازرسی انتخابات مازندران، از نظارت چهار هزار و ۱۷۹ بازرس و سربازرس بر نحوه برگزاری انتخابات در استان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از کمیته خبری ستاد انتخابات مازندران، عباس‌علی وفایی‌نژاد از برگزاری کلاس‌های آموزشی، توجیهی در قالب کارگاه آموزشی ویژه بازرسان و سر بازرسان شعبات اخذ رای در استان مازندران خبر داد.

وی افزود:در راستای برنامه زمان‌بندی مدون، مازندران با بهره ‌گیری چهار هزار و 179 نفر بازرس و سربازرس در این راه گام بر خواهد داشت.

وفایی‌نژاد گفت:از این تعداد 3896 نفر بازرس و 283 نفر سربازرس شعبات اخذ رای در انتخابات 29 اردیبهشت در استان مازندران هستند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان تصریح کرد:در ادامه روند وظایف محوله، اقدام به برگزاری منطقه‌ای کلاس‌های آموزشی در سطح شهرستان‌ها از روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت کرده که با حضور اعضای هیئت بازرسی استان و اعضای دبیرخانه استان اجرایی خواهد شد.

وفایی‌نژاد از اقدامات انجام شده درباره ثبت اطلاعات در سامانه جامع هیئت بازرسی انتخابات از سوی هیئت‌های شهرستانی خبر داد و روند اجرایی آن را هماهنگ با برنامه روز شمار و زمان‌بندی هیئت مرکزی بازرسی عنوان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به ضرورت توجه ویژه به تعامل بخش‌های دخیل در انتخابات، شاهد برگزاری انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم همیشه در صحنه در مازندران باشیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :