آخرین عناوین

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-9:34 کد خبر:43061

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری بابل خبر داد:

آتش‌سوزی چندین باب مغازه در بازار روز بابل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری بابل از آتش سوزی چندین باب مغازه در بازار روز بابل خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، جلال ذکریانتاج سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری بابل اظهار داشت: در پی تماس پر استرس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر حریق چندین باب مغازه در بازار روز بابل به نشانی بلوار نوشیروانی ، جنب میدان انتفاضه، بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان، دو اکیپ عملیاتی را به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به اینکه از لحظات اولیه با حضور در محل آتش‌سوزی شخصا بر کار تیم عملیاتی نظارت داشتم در این خصوص افزود: پس از رسیدن دو خودروی اطفایی 103 و 104 از ایستگاه شماره یک و مشاهده شدت آتش‌سوزی به دلیل تراکم مغازه‌ها، بلافاصله خودروی 202 از ایستگاه شماره دو نیز به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به اطفای کامل حریق کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی بابل تصریح کرد: آتش از سقف مغازه‌های بهم پیوسته در حال گسترش بود که آتش نشانان با کشیدن 10 لوله نوار آب‌رسانی از سه جهت به اطفای حریق پرداختند و از سرایت آن به مغازه‌های دیگر جلوگیری کردند. 

ذکریانتاج خاطرنشان کرد: 13 نیروی آتش‌نشانی در حالی به این عملیات سخت مشغول بودند که مهندس بیژنی، شهردار و مهندس نیازی‌فر، معاونت خدمات شهری بابل نیز از نزدیک ناظر این عملیات بودند.

این مسئول در تشریح این خبر یادآور شد:در این حادثه که یک ساعت و سی دقیقه به طول انجامید، خسارت‌های زیادی به این مغازه‌ها وارد شد که می‌توان به سوختن کامل چندین سقف مغازه، سوختگی و دود گرفتگی بسیاری از کالاها اشاره کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :