آخرین عناوین

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-9:53 کد خبر:43062

داستان تمام نشدنی مسکن مهر:

هزینه‌هایی که انجام شد، نتیجه‌ای که حاصل نشد! /تصویر

مسکن مهر 2 هزار و 800 واحدی میارکلا ،هنوز پس گذشت حدود 9 سال تکمیل‌ نشده و از قرار کماکان معضلات این مسکن مهر ادامه دارد.


به گزارش خزرخبر و  به نقل از عصرساری، مسکن مهر از طرح‌های موفقی در دولت‌های نهم و دهم بوده که باعث شده بسیاری از خانواده‌های ایرانی مالک و صاحب مسکن شوند.

در این میان برخی از مسکن‌های مهر دارای طرفدارانی بسیاری بوده، برخی هم به علت جانمایی‌های نامناسب فاقد مالک هستند که البته هیچ‌گاه آمار دقیقی از این موارد منتشر نشده است.

طبق آمارهای اعلام‌ شده حدود 50 هزار واحد مسکن مهر در مازندران افتتاح‌ شده که تنها 16 هزار واحد در دولت یازدهم تکمیل و تحویل‌ داده شد.

اما در ساری مسکن مهر 2 هزار و 800 واحدی میارکلا که ساخت آن تا این مرحله هزینه‌های زیادی داشته هنوز پس گذشت حدود 9 سال تکمیل‌ نشده و از قرار کماکان معضلات این مسکن مهر ادامه دارد.

هرچند مسکن مهر یکی از موضوعات مهم مناظره‌های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بود اما در مازندران کسی به فکر این مشکل بغرنج و مردمی که چشم‌به‌ راه افتتاح این مسکن مهر هستند نیست! و جای این سؤال همچنان باقی است که آیا مدیریت راه و شهرسازی مازندران انگیزه‌ای برای پیگیری اتمام این مجموعه دارد یا خیر!؟

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :