آخرین عناوین

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-12:4 کد خبر:43068

آئین تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع مازندران برگزار شد

همایش اسوه های صبر و مقاومت با محوریت تجلیل از مادران و همسران معظم شهدای مدافع حرم مازندران برگزار شد.


به گزارش خزرخبر،همايش اسوه هاي صبر و مقاومت با محوريت تجليل از مادران و همسران معظم شهداي مدافع حرم مازندران به همت مسئول مشارک بانوان در دفاع مقدس حفظ آثار مازندران سر کار خانم گلی کهنسال برگزار شد.

در اين همايش مجتهدزاده رييس سازمان مشاركت زنان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس كشور در سخناني با اشاره به مجاهدت و رشادت هاي زنان ما در تاريخ انقلاب اسلامي گفت: زنان ايراني نقش بسزايي هم در استمرار دفاع مقدس و هم در پيدايش انقلاب اسلامي داشته و دارند.

وي افزود: امروز همه ما وظيفه داريم دلاور مردي ها و فداكاري هاي شهداي عزيز را كه با تمام وجود در مقابل دشمنان انقلاب ايستادگي كردند ثبت و ضبط نموده و خاطرات آنان را براي جوانان بيان نماييم.

رييس سازمان مشاركت زنان حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس اظهار داشت: زنان ما همانگونه كه در جنگ سرد در مقابل دشمن ايستادند امروز نيز در جنگ نرم پيشقدم شوند.

وي افزود: امنيتي كه امروز در كشور ما حاكم است به بركت خون شهداي عزيز مي باشد و همه ما در قبال اين عزيزان مسئول هستيم.

وي ديدار و سركشي از خانواده هاي شهدا را يك وظيفه دانست و گفت: خدمت به خانواده هاي عزيز شهدا و ايثارگران بالاترين عبادت هاست.

وي خاطر نشان كرد: پيام انقلاب اسلامي ايران به كشورها؛ پيام شجاعت، ايستادگي، آزادگي، مقاومت، خودباوري و رشادتهاي شهيدان و ايثارگران است.

در اين همايش يكي از همسران شهداي حزب ا... لبنان به سخنراني پرداخت.

در پايان اين همايش از مادران و همسران گرانقدر شهداي مدافع حرم مازندران با اهداي لوح تقدير، تجليل به عمل آمد.

 

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :