آخرین عناوین

پنجشنبه 21 ارديبهشت 1396-18:12 کد خبر:43069

محمدی کیادهی درنشست خبری اعلام کرد:

اصولم را زیر پا نمی گذارم

اصولم را زیر پا نمی گذارم، هرگز در برابر بی عدالتی ها و قانون شکنی ها سکوت نکرده ام و تلاشم این است که این رویه را ادامه دهم.


به گزارش خزرخبر، نشست خبری محمدی کیادهی با حضور جمع کثیری از خبرنگاران مرکز استان بعدازظهر پنجشنبه در دفتر ارتباط مردمی وی برگزار شد.

براساس این گزارش، وی با اشاره به روند تبلیغات در دوره های قبل گفت: بدترین رویداد در انتخابات، تبلیغات فراوان و هزینه های هنگفت برای جمع آوری رأی است.

محمدی کیادهی همچنین ابراز داشت: شورا می تواند به وسیله یک فرد نماد خدمت و روشنگری و به وسیله شخص دیگر نماد قانون شکنی و سوء استفاده شود.

وی همچنین گفت: شورا در ذات خود یک نهاد خدمت رسان است و می تواند توسعه و پیشرفت شهر را سبب شود.

محمدی کیادهی با اشاره به خرید و فروش رأی در انتخابات گذشته، ابراز داشت؛ کسانی که آرای خود را می فروشند موجب عقب ماندگی شهر می شوند و با ورود این چنین کاندیدا به شورای شهر، جامعه متضرر خواهد شد.

وی با تأکید به نقش تأثیر گذار اصحاب رسانه در اشاعه فرهنگ، تصریح کرد: بازتاب اخبار دقیق و روشنگرانه سبب آگاهی جامعه و در نتیجه ورود افراد موثر، مجرب و متخصص به شورای شهر خواهد شد.

در ادامه محمدی کیادهی در پاسخ به خبرنگاری که از جریان رد صلاحیت وی سوال کرده بود گفت: جریان رد صلاحیت بنده به شش ماه قبل و سخنرانی من در جلسه شورا مبنی بر انتخابات پیشین مهندسی بر می گردد که از آن زمان زمزمه های رد صلاحیت محمدی کیادهی در شهر پیچید،در جریان این رد صلاحیت پیشنهاد 500 میلیونی را برای گرفتن تأییده رد کردم و مطمئن هستم که این افراد جزو نظام هستند.

وی تصریح کرد: اصولم را زیر پا نمی گذارم، حتی زمانی که در جنگ مجروح شدم، حاضر نشدم برای مداوا خارج از کشور بروم و پول مملکت را در خارج از مرزها هزینه کنم.

محمدی کیادهی با اشاره به سوابق متعدد در خدمت رسانی، گفت: در هیأت نظارت استان و کشور پرونده سوابق من سبب تعجب مسئولان شد و رد صلاحیت بنده شبهاتی در پی داشت.

وی در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر سکوت کردن در برابر قانون شکنی ها گفت: به روایت اسناد جلسات شورای شهر، منتقدترین عضو شورای شهر ساری محمدی کیادهی است، لذا بنده هرگز در برابر بی عدالتی ها و قانون شکنی ها سکوت نکرده ام و تلاشم این است که این رویه را ادامه دهم.

پاسخ محمدی کیادهی به پرسش خبرنگاری دیگر در خصوص شهردار عبوری چنین بود:من نماینده مردم هستم و در کوچه و شهر و در میان مردم حضور دارم و نظر مردم راجع به پیشرفت شهر و عملکرد شهردار را می دانم،نظرات مثبت و منفی راجع به عبوری جوان وجود دارد، اما نظرات مثبت بیش تر است.

وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران که راجع به جریان عملگرایی طرح سوال کرده بود، گفت: جریان عملگرایی در ابتدا مفید و موثر بود اما در ادامه به انحراف کشیده شد زیرا به بستری برای رسیدن عده ای به اهداف سیاسی تبدیل شد و برخی اعضای شورا تحت تأثیر این جو سیاسی قرار گرفتند، من نیز با آگاهی یافتن از اختلافات و سو گیری ها متوجه این تغییر رویه شدم، اما در انتها این جریان به انحراف کشیده شده و به نظر می رسد باید جریان دیگری جایگزین جریان عملگرایی شود تا بتواند به شیوه صحیح بیانگر خدمات شهرداری وشورای شهر باشد.

در ادامه پاسخ محمدی کیادهی به پرسش دیگر مبنی بر حضور متوالی و مداوم در شورای شهر این بود: ساری هم مانند سایر شهرها و کشورها کاستی های زیادی دارد و نمی توانیم بگوییم نیاز به نظارت وجود ندارد؛ پس به این دلیل احساس وظیفه می کنم که همچنان در شورا حضور داشته باشم و تجربیاتم را در این راه به کار ببندم.

وی در پایان با اشاره به هزینه هایی که برای تبلیغات انتخابات شورا صورت می گیرد، گفت: روند تبلیغات بنده و میزان هزینه هایی که در این راه صورت می گیرد می تواند الگوی سایرین باشد،وی در همین راستا از اولین ستاد تبلیغات سیار رونمایی کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :