آخرین عناوین

جمعه 22 ارديبهشت 1396-11:8 کد خبر:43074

سخنگوی اورژانس مازندران خبر داد:

شب پرحادثه برای اورژانس مازندران

برخورد قطار با پراید در بهشهر، حمله افراد ناشناس به پایگاه اورژانس خیابان ساری در قائمشهر و ۹ مصدوم در یک حادثه شب پرحادثه ای را در مازندران رقم زد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی مرکز فوریتهای پزشکی مازندران،سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران با اشاره به حادثه برخورد قطار با پراید در بهشهر در پنجشنبه شب اظهار داشت: در این حادثه که در اثر برخورد قطار با خودروی پراید بود راننده ۲۱ ساله خودرو مصدوم شد که توسط تیم اورژانس اعزامی پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شد.

زکریا اشکپور همچنین از حمله افراد ناشناس به پایگاه اورژانس خیابان ساری در قائمشهر خبر داد و گفت: در این حادثه تعدادی افراد ناشناس با استفاده از سلاح سرد به پایگاه اورژانس شماره ۳ قائمشهر واقع در خیابان ساری هجوم بردند وبا شکستن درب ورودی وارد محوطه پایگاه شدند.

وی افزود:این افراد که به گفته اهالی در وضعیت عادی نبودند با لوله‌های آهنی به بدنه آمبولانس آسیب وارد کردند و قصد ورود به داخل ساختمان داشتند که با رسیدن پلیس متواری شدند، تا برقرار شدن امنیت این منطقه تیم اورژانس به پایگاه دیگری منتقل شدند.

اشکپورهمچنین با بیان اینکه ۹ مصدوم در اثر برخورد پژو ۲۰۶ و پژو  ۴۰۵ در آمل برجای مانده است گفت: این حادثه که بامداد جمعه در روستای تش کنار در حوالی منطقه تلیکسر محمودآباد اتفاق افتاد، ۹ مصدوم برجای گذاشت و مصدومین هفت زن و دو مرد بودند و بعد از اعزام تیم‌های اورژانس به محل حادثه و بررسی وضعیت، سه نفر به صورت سرپایی مداوا و شش نفر بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای محمود آباد منتقل شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :