آخرین عناوین

شنبه 23 ارديبهشت 1396-8:43 کد خبر:43078

باز هم گلایه کارکنان از بی توجهی مسئولین!!

آقای استاندار، به فکر کارکنان خود باشید/ حقوق معوقه کارکنان وزارت کشور در ساری/جوابیه

کارکنان وزارت کشور در ساری به علت عدم دریافت حقوق چند ماه خود و سرگردانی از رئیس جمهور و مسئولین تقاضای کمک نموده اند.


به گزارش خزرخبر،حدود 30 نفر از کارکنان مجتمع آموزش رفاهی و ورزشی وزارت کشور در ساری که از چند سال قبل به دستور مسئولین وزارت کشور، از قراردادی به روزمزد تبدیل وضعیت شدند(!!!) سرگردان بوده و چندین ماه می باشد که حقوق خود را دریافت ننموده اند.

براساس این گزارش، این پلاژ که زیر نظر وزارت کشور و استانداری و ... اداره می شد با دستور مقامات و مسئولین بصورت خودگردان اداره می شود، اما درآمد آن به حساب وزارت کشور در تهران واریز می شود، اما مسئولین وزارت کشور در پرداخت حقوق و مزایای این پلاژ تعلل می ورزند.

به گزارش خزرخبر، 30 نیروی این پلاژ که با سوابق کاری از 4 تا 20 سال در حال فعالیت می باشند، متاسفانه علی رغم پیگیری های زیاد در وضعیت احقاق حق خود، نتوانسته اند جواب قانع کننده ای از مسئولین دریافت نمایند.

براساس شنیده ها، در فیش حقوقی که برای این 30 نیروی بلاتکلیف صادر می شود ، حق بیمه ، حق مالیات و موارد دیگر کسر می گردد و همچنین بن کارگری، حق خواربار و مسکن، هزینه غذا و نوبت کاری به آنها تعلق می گیرد که نشان می دهد فعالیت این افراد به صورت کارگری می باشد.

این کارگران که به علت ترس از اخراج ، نتوانسته اند تاکنون درخواست خود را به گوش استاندار بعنوان نماینده دولت و وزارت کشور برسانند از رسانه ها درخواست کمک نموده اند.

به گزارش خزرخبر، با توجه به فرا رسیدن زمان انتخابات و حضور رئیس جمهور در مازندران طی چند روز آینده، جای دارد استاندار پر ادعای مازندران هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این 30 نیرو اقدامات لازم را بعمل آورد و تا حقوق و مزایای عقب افتاد و آنها پرداخت گردد تا رئیس جمهور نخواهد برای حل این مشکل اقدام نماید.

&&&&&&

جوابیه
از مجتمع آموزشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی وزارت کشور (خزرآباد)
به مسئول محترم سایت خزر خبر
سلام علیکم
احتراما نسبت به اخبار درج شده در تاریخ 1396/02/23 مبنی برعدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان مجتمع آموزشی، رفاهی، فرهنگی، ورزشی وزارت کشور (خزرآباد) توسط سایت مربوطه – لازم به ذکر می باشد تا بحال حقوق و مزایای کارکنان در هر ماه پرداخت گردیده و هیچ مشکلی نسبت به پرداخت حقوق و مزایا نبوده زیرا اسناد مربوط به پرداختیها ، لیست حقوق و مزایا – فیش حقوقی – پرداخت حق بیمه – پرداخت حق مالیات – بن کارگری و .... بر اساس اداره کار رفاه و تعاون به کارکنان در هر ماه موجود می باشد و سایت مربوطه با درج ایندست اخبار نه اینکه به قشر مظلوم کارگر کمک نکرده بلکه باعث سرخوردگی قشر کارگر و تیرگی رابطه بین کارگر و کارفرما خواهد شد و اخبار منتشره خلاف واقع بوده لذا درخواست می گردد نسبت به کذب بودن اخبار منتشره اطلاعیه مربوطه را در سایت فوق الذکر درج نمایید.

 
                                                                                                   
                                                   مدیریت مجتمع
                                                     عارف علیپور  

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-14:42


    لطفا سنوات معوقه ما رو بدین .عیدی و حقوق رو که دو روز مونده به عید دادین با این چندره قاز حقوق چه گلی بگیریم به سرمون.

    • عمادیان
      شنبه 23 ارديبهشت 1396-21:9


      با سلام .من یکی از پرسنل همین مجتمع هستم .این خبر اشتباهه.ما تمام حقوقمونو تا امروز گرفتیم .شابد چند روز دیر بشه ولی حقوق هر ماه رو گرفتیم .در مورد وضعیت شغلی قراردادی هستیم که به لطف مسٕٕٔولین تبدیل وضعیت میشیم .تا حالا هم به هیچ جا اعتراضی نکردیم چون ضرورتی نداشت.در مورد صحت خبر تحقیق کنین لطف