آخرین عناوین

يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-19:26 کد خبر:43092

انتخاب راحت‌طلبانه‌ ترین نوع اعمال قانون!!!

برخورد عجیب کمیته امحا در روزهای مجاز تبلیغات در قائم‌شهر

سلیقه‌ای عمل کردن در اعمال قانون، گناه نابخشودنی‌ست که امروز مسئولان قائم‌شهر دچار آن شده‎اند،حمایت مجموعه فرمانداری از برخی کاندیداها جو ناراحت‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.


خزرخبر: پس از گذشت چند روز از زمان آغاز تبلیغات کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، کمیته امحا تازه از خواب غفلت بیدار شده و تصمیم به اعمال قانون آن هم در نکته‌ای جالب تنها در بخش بنرهای نصب‌شده در سطح شهر را گرفت.

عصر روز شنبه گروه اجرایی کمیته امحا که با حضور نیروهای دادستانی همراه بودند، برخی از بنرهایی که در سطح شهر و ستادها نصب شده بود را پایین کشیدند.

اما انتظار شهروندان قائم‌شهری به اجرای قانون، جدی ‌تر از این عملکرد کمیته امحاست چراکه در این روزها شاهد ویرانگری شهر توسط کاندیداهایی که با شعار بهبود فضای شهری وارد این عرصه شدند، هستیم و باید برخورد جدی با هرشخصی که با رفتار زشت خود چهره شهر را نابود می‌کنند، بشود.

حال به ‌نظر می‌آید پاک ‌ترین نوع تبلیغات محیطی همین نصب بنرهاست اما مسئولان ناظر به‌جای اعمال قانون در بخش تبلیغات کاغذی و کثیف ‌کاری در و دیوار شهر، در حرکتی نمایشی به پایین کشیدن بنرهای تبلیغاتی برخی کاندیداها اکتفا کرده‌اند.

سلیقه‌ای عمل کردن در اعمال قانون، گناه نابخشودنی‌ست که امروز مسئولان ناظر بر انتخابات قائم‌شهر دچار آن شده‎اند.

حمایت مجموعه فرمانداری از برخی کاندیداها نیز در میان مردم شهر شایع شده و جو ناراحت ‌کننده‌ای را ایجاد کرده است.

تخلفات تبلیغاتی به این موارد کوتاه ختم نمی‌شود بلکه ستادهای انتخاباتی طی این شب‌ها نشان دادند به‌ دنبال مسابقه با یکدیگر هستند، مسابقه نه در تعدد ارائه برنامه‌های شهری بلکه مسابقه در تعداد سیستم‌های صوتی و بلند بودن صدای موزیک‌ها!!!

شور انتخاباتی و حضور پرشور مردم اهم است اما نه به قیمت گرفتن آرامش و آسایش از شهروندان، نه به قیمت خستگی پاکبانان عزیز که تا ساعت‌ها باید زباله‌های تبلیغاتی را جمع کنند.

فرماندار قائم‌شهر و مجموعه ناظر بر انتخابات، اگر خیلی علاقه‌مند به اعمال قانون هستند، سعی کنند به اولویت‌ها بپردازند و ابتدا جلوی تبلیغات کاغذی را بگیرند وگرنه هماهنگی با جرثقیل و کندن بنرها راحت ‌طلبانه‌ ترین نوع اعمال قانون است، چون نه خرجی دارد و نه زحمتی!!!

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :