آخرین عناوین

يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-20:14 کد خبر:43094

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بابل اعلام کرد:

هر ساعت که بتوانیم شهردار را استیضاح کنیم به نفع شهر خواهد بود

عضو هیئت رئیسه شورای شهر بابل در نشست خبری با انتقاد تند از شهردار بابل گفت: هر ساعت و روزی که بتوانیم شهردار را استیضاح کنیم به نفع شهر خواهد بود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیترامروز، مهدی علیجان‌زاده کاشی عضو هیئت رئیسه شورای شهر بابل در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه بابل اظهار داشت: پارلمان شهری، پارلمان غیرسیاسی است.

وی افزود: بایستی ببینیم چرا مردم از این پارلمان ناراضی هستند و در ۱۸ماه حضور بنده با گفتگو با مردم شهر بهارنارنج به این نتیجه رسیدیم که در پارلمان شهری دچار مشکلات زیادی از جمله مشکلات بودجه ‌نویسی است.

عضو شورای شهر بابل با انتقاد تند به روند فعلی شورای شهر و شهرداری گفت: حدود ۱۸۰ میلیارد تومان در بودجه ‌نویسی به مردم دروغ گفتیم و امسال نیز به همین منوال خواهد بود.

وی ادامه داد: وقتی بودجه غیر واقعی باشد، انتظارات مردم بالا رفته و مردم وقتی ببینند به بودجه نرسیدیم نسبت به ما بی‌اعتماد می‌شوند.

رئیس کمیسیون پارک‌ها و فضای سبز شورای شهر بابل خاطرنشان کرد: موضوع دومی که می‌تواند ما را در حالت عقب افتاده شهر بابل نجات دهد حمایت از سرمایه‌گذار است.

وی با بیان اینکه نگاه الان در شهرداری بابل نسبت به جذب سرمایه‌گذار بسیار منفی است اظهار کرد: متاسفانه به جای گرفتن دست سرمایه‌گذار، پای آنان را می‌گیریم‌.

علیجان‌زاده کاشی افزود: در بحث نیروهای شهرداری، بایستی گفت تمام نیروهای تخصصی در همه زمینه‌ها در شهرداری بایستی حضور داشته باشند.

وی همچنین افزود: در شهرداری بابل نیروهای متخصص کم داریم، لیسانس و فوق‌لیسانس داریم که در سد معبر و کارگر عادی شهرداری بکارگیری شدند و عکس این موضوع هم در شهرداری وجود دارد.

عضو شورای شهر بابل با اشاره به سرانه فضای سبز در بابل زیر ۲.۵ متر گفت: استاندارد این سرانه بایستی به ۸ متر برسد.

وی تصریح کرد: بحث آموزش و فرهنگ سازی نگهداری فضای سبز و گل‌های آپارتمانی در دستور کار بنده بود که نتایج خوبی گرفتیم و بحث آموزش و فرهنگ‌سازی در شهرداری بابل نیز بایستی حتما در نظر داشته باشیم.

کاشی با تاکید بر اینکه تفکیک زباله و نگهداری فضای شهر بایستی در دستور کار شهرداری باشد افزود: همه شهروندان مشکلات شهر ما را می‌دانند، از مشکلات ورودی شهر ما، مهار آب‌های سطحی و ترافیک از جمله مشکلات بزرگ شهر ماست و ما بایستی با مشورت از متخصصین این امر اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

وی در پایان با انتقاد شدید از عملکرد شهردار بابل گفت: هر ساعت و روزی که بتوانیم شهردار را استیضاح کنیم به نفع شهر خواهد بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :