آخرین عناوین

يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-20:51 کد خبر:43096

اندراحوال فرمانداری قائم‌شهر در ایام انتخابات:

چشم‌پوشی از تخلفات چشم‌گیر نورچشمی‌ها/اتهام حمایت از کاندیدایی خاص

فرمانداری قائم‌شهر چندی قبل با کناره‌ گیری معاون خود مواجه شد که وی از حضور خود در عرصه کاندیداتوری شورا خبر داد؛که همین باعث شد فرمانداری در مظان اتهام قرار بگیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در حالی روزهای مجاز تبلیغات انتخابات شورا در این شهر سپری می‌شود که به وفور شاهد چسباندن پوسترهای تبلیغاتی از سوی برخی کاندیداها بر روی در، دیوار، درخت، تیر برق، بلوار و ... به‌وسیله چسب‌های سخت هستیم.

با توجه به اینکه اماکن مجاز برای تبلیغ پوستری در نقاط مختلف شهر مهیا شده اما باز هم مدعیان حقوق شهر و شهروندی، نقض قانون کرده و چهره زیبای شهر را کثیف و شهرداری را متحمل هزینه می‌کنند.

از سویی دیگر نیز کارگران رنجور شهرداری از نیمه شب تا ظهر روز فردا باید با مشقت فراوان مشغول به پاک کردن این پلشتی‌ها باشند.

در این میان برخی از کاندیداهای اخلاق‌مدار کمپینی تحت عنوان «نه به تبلیغات کاغذی» تشکیل داده‌اند و اعضای ستاد برخی از کاندیداهای دیگر نیز بنا به احترام به حقوق رفتگران، با کیسه زباله‌های بزرگ به ‌طور دسته‌جمعی مشغول به پاکسازی پیرامون خود می‌شوند.

رفتار جالبی که در اینجا باید بدان اشاره شود، برخورد مجموعه فرمانداری قائم‌شهر با قانون‌مندان و قانون‌گریزان است؛ فرمانداری قائم‌شهر چندی قبل با کناره ‌گیری معاون خود مواجه شد که وی از حضور خود در عرصه کاندیداتوری پارلمان شهری خبر داده بود؛ به‌همین منظور فرمانداری قائم‌شهر از همان لحظه همواره در مظان اتهام قرار گرفته است.

اتهام به اینکه فرمانداری قائم‌شهر نسبت به تخلفات عدیده این کاندیدا و دیگر کاندیداهای مورد حمایت خود، مماشات می‌کند.

وقتی عده‌ای از کاندیداها با نیت پاکیزه ماندن شهر، متحمل هزینه بیشتری شده و اقدام به چاپ بنر کرده‌اند، از سوی فرمانداری مورد عتاب قرار می‌گیرند و بنرهای‌شان کنده می‌شود و اما برخی از نورچشمی‌ها آزادانه به تخلف خود ادامه می‌دهند.

پرسش از مسئولان استانی نظارت بر انتخابات این است که واقعاً چه کسی ناظر بر این وضع آشفته انتخابات در قائم‌شهر و چشم‌پوشی از فعالیت نورچشمی‌های یک مجموعه دولتی است؟

چرا مجموعه فرمانداری قائم‌شهر با جمع‎آوری بنرهای کاندیداهای رقیب، آنها را ترغیب به چسباندن پوستر و سریش‌بازی می‌کند و با این سیاست کمک به کثیفی شهر می‌کند؟

حال انتظار از دستگاه‌های ناظر این است که هر چه سریع‌تر برخوردی نتیجه‌بخش با این دست از رفتارهای فرمانداری قائم‌شهر داشته باشند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :