آخرین عناوین

يکشنبه 24 ارديبهشت 1396-21:18 کد خبر:43097

رئیس پلیس‌راه مازندران خبر داد:

2 کشته بر اثر سقوط پراید به دره در محور هراز

رئیس پلیس ‌راه مازندران گفت: خودروی پراید به ‌دلیل سهل‌انگاری راننده به عمق رودخانه هراز سقوط کرد و در این حادثه مادر و فرزند جان خود را از دست دادند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، علیرضا قدمی در شهرستان ساری، اظهار داشت: خودروی پراید به‌ دلیل سهل‌انگاری راننده که بدون کشیدن ترمز دستی کنار جاده پارک کرده بود به عمق رودخانه هراز سقوط کرد.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال‌احمر، پلیس ‌راه و امداد و نجات اورژانس 115 بعد از ساعت‌ها تلاش امروز موفق شدند جسد سرنشینان خودرو را که همسر و دخترش بودند از دره بیرون بکشند.

رئیس پلیس‌ راه مازندران بیان کرد: یکی از مسائل مهم بحث استفاده مناسب از ترمز دستی در جاده‌ها به ‌ویژه مسیرهای شیب ‌دار است.

این مسئول با تأکید بر اینکه رانندگان هنگام روشن بودن خودرو را به هیچ وجه ترک نکنند، خاطرنشان کرد: حادثه شب گذشته در صورت رعایت مقررات و مسائل راهنمایی و رانندگی به مرگ منجر نمی‌‌شد.

قدمی با بیان اینکه در حال حاضر آمد و شد خودرو در محورهای مازندران به‌ صورت عادی و روان است، ادامه داد: همچنین سطح جاده‌ها ابری و خشک بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی به انسداد محور هراز اشاره کرد و افزود: انسداد این محور از ساعت 10 تا 17 روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌ صورت شبانه‌ روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :