آخرین عناوین

دوشنبه 25 ارديبهشت 1396-11:36 کد خبر:43104

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران خبر داد:

وکیل قلابی در قائم‌شهر دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از دستگیری فردی به اتهام جعل عنوان وکالت (دخالت در امر وکالت) و کلاهبرداری در شهرستان قائم‌شهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران،  اسدالله جعفری اظهار داشت: "م.ج" که به دلیل مشکلات اداری و قضایی از یکی از ادارات اخراج شده است با سوءاستفاده از موقعیت سابق و اطلاعات حقوقی و اداری و ارتباطات دوستانه با همکاران خود را به عنوان وکیل دادگستری معرفی کرد.

وی افزود: نامبرده با ظاهری آراسته در مجموعه‌های قضایی شهرستان‌های قائم‌شهر، بابل و آمل حاضر و با در اختیار گرفتن برگه‌های وکالت برخی وکلا نسبت به تنظیم قرارداد وکالت با آنها اقدام و تحصیل وجوهی به عنوان حق الوکاله و هزینه دادرسی از مردم اقدام به کلاهبرداری کرده است.

این مقام قضایی ادامه داد: شخص مورد نظر در بیستم اردیبهشت ماه توسط ماموران حفاظت و اطلاعات دادگستری مازندران دستگیر و پس از انجام تحقیقات اولیه و شناسایی تعدادی از شکات به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم‌شهر معرفی و در حال حاضر با صدور قرار تامین مناسب در بازداشت به سر می‌برد.

جعفری با بیان اینکه نامبرده نسبت به اتهاماتی مانند قبول پرونده و پیگیری امور قضایی، دریافت هزینه دادرسی و حق الوکاله و حتی چاپ کارت ویزیت و معرفی خود به عنوان وکیل اقرار کرده است، تصریح کرد: متهم تاکنون بیش از 130 میلیون تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

وی خاطرنشان کرد: پرونده مذکور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قائم‌شهر مفتوح است و تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :