آخرین عناوین

سه شنبه 26 ارديبهشت 1396-15:44 کد خبر:43116

مدیر کل پست مازندران خبر داد:

افتتاح 9 پروژه پستی در مازندران

مدیرکل پست مازندران گفت: ۹ پروژه در شرکت پست مازندران افتتاح شد، که برای این پروژه‌ها بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.


به گزارش خزرخبر، محمد نجفی بعد از ظهر امروز در همایش کارکنان پست مازندران، اظهار داشت: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده، شعار امسال پست کشور، پست هوشمند در خدمت مردم، رقابت، تحول و تکامل است.

وی افزود:سال گذشته خدمات پست ملی شده که امسال برای توسعه خدمت باید برنامه، رویکرد،استراتژی جدید داشته باشیم و با تمرکز بر نیروی انسانی خدمات کافی و بهینه را به مردم ارائه دهیم.

نجفی بیان کرد: برای موفقیت در ارائه خدمات مطلوب باید اعتماد مردم که بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ما بوده را حفظ کنیم.

وی گفت:در زمینه نقشه راه بخش پست، عامل توسعه فراگیر مولفه‌های اقتصاد جهان محسوب می‌شود که با خدمت درست و مطلوب رضایت‌مندی مشتریان حاصل شود.

این مسئول شرکت پست بیان کرد:چشم انداز شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، انتخاب مشتریان و پیشتاز در ارائه خدمات پستی بوده که باید از چهار فاکتور تمرکز بر بازار خدمات پستی، بیمه‌نامه،امانت، خدمات مالی و سایر خدمات شامل خدمات دفاتر پستی برای توسعه خدمات استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار مازندران نیز گفت:در هر نهاد و سنگری که هستیم باید گام بلند برای ارتقا نظام جمهوری اسلامی برداریم و خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

علی نبییان افزود: مجموعه پست سمت و سوی جدیدی به خود گرفت واتفاقات خوبی در دولت تدبیرو امید رقم خورد و گام‌های بلندی برداشته شد.

وی بیان کرد: مازندران مقصد سفر بسیاری از مسافران و گردشگران است که برای محورهای مواصلاتی، کمربندی استان و امنیت تردد، 100میلیارد تومان هزینه شد.

معاون استاندار مازندران گفت:در ایام نوروز محورهای مازندران رتبه اول یا دوم را در تردد و کمترین حادثه جاده ای را داشته و در زمینه اقامت مسافران نیز نسبت به گذشته 11درصد رشد داشت.

نبییان گفت: 45 درصدجمعیت استان را روستاییان تشکیل می‌دهند که باید با کیفیت و سرعت مناسب همه از خدمات برخوردار شوند که اجرای پروژه سیماک که در زمینه املاک کشور از ترددهای غیرضروری جلوگیری می‌کند در استان اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران بیان کرد:در بسیاری از کشورها خرید خدمات و کالا از طریق پست بوده که استمرار خدمات موجب امنیت و آسایش می‌شود که در ادامه روند خدمات رسانی سرعت خدمات رسانی نیز باید افزایش یابد.

مدیرکل پست مازندران نیز گفت:پست نهادی فراگیر و مهم است که روند خدمات آن رو به رشد و توسعه بوده که تلاش داریم با نگاه تحلیلی به فرصت‌ها، تهدیدها و نقاط قوت و تدوین برنامه‌ها به سمت توسعه گام برداریم.

وی اظهار کرد: مازندران جزء استان‎های پیش‌رو در پست است و عملکرد خوبی داشتیم و امروز نیز 9 پروژه به بهره ‎برداری می‎رسد.

وی افزود: این پروژه‎ها بیش از 120 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است و شامل پروژه سیماک(سیستم یکپارچه مدیریت املاک)، (کد ملی جغرافیایی بر بستر ژئوکد)GNAF، بیتاک(سیستم یکپارچه تبلیغات انتخابات کشور) است.

اسماعیل بوداغی گفت: آغاز به‎ کار پست قضایی، آب منطقه‎ای، بنیاد مسکن و ...، سامانه یکپارچه ابلاغیه‎ها و اخطاریه‎ها، آغاز به‎کار شبکه ون بر بستر رادیویی، ارتباط تلفنی به بستر شبکه، بهره ‎برداری از پروژه‎های ساختمانی ادارات پست رامسر، کلاردشت، بابل و نوشهر همچنین آغاز به ‎کار احداث ادارات پست جویبار، نور و میاندرود نیز از دیگر پروژه‎های افتتاحی در مازندران هستند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :