آخرین عناوین

چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396-1:28 کد خبر:43120

کاندیدای بدهکار فراری شد؟؟!!!!

چک های برگشتی کاندیدای بدهکار خبرساز شد/بدهکاران،تایید صلاحیت شده اند؟؟!!

یکی از کاندیداهای شورای شهر ساری که نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند،خبرساز شد.


به گزارش خزرتیترخبر،این کاندیدای شورا که از قبل از انتخابات با هزینه های فراوان سعی نمود جایگاهی در ساری کسب نماید به علت عدم انجام تعهدات مالی خود و برگشت خوردن چک هایش،ظاهرا فراری شد.

بر اساس شنیده ها،این کاندیدا که هم نام یکی از اعضای فعلی شورای شهر ساری نیز بوده و سید نیز می باشد با برنامه از پیش تعیین شده با ورود به انتخابات شورای شهر ساری سعی در کم نمودن و شکستن رای کاندیدای مشابه نام خود داشت که خوشبختانه موفق نشد.

وی که در قالب یک شرکت ساختمانی (پ.س.م) با سهامی خاص و در ظاهر در قالب اجرای پروژه های عمرانی اما در اصل بابت اجرای پروژه های انتخاباتی ،مجبور به اخذ وجه نقد از بسیاری از افراد شد و در وجه آن افراد نیز چک های با مبالغ بالا صادر نمود نتوانست به تعهدات مالی خود عمل نماید که با برگشت خوردن چک های چند صد میلیونی  خود مواجه شد.

به گزارش خزرتیترخبر،اقدامات قانونی برخی از این طلبکاران باعث فراری شدن این کاندید شده است که سعی در دریافت مطالبات خود از این کاندیدای پرادعای شورای شهر ساری دارند.

این کاندیدا که دارای ستاد انتخاباتی در اطراف میدان امام ساری و در مکانی با قیمت بالا نیز می باشد تاکنون نتوانست رضایت طلبکاران خود را جلب و نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کند.

به گزارش خزرتیترخبر،آنچه که باعث تعجب مردم در شهر ساری شده است این می باشد که چطور این فرد و افرادی مانند این کاندیدا که به مردم و بانک ها بدهی زیادی دارند توسط هیات اجرایی انتخابات تایید صلاحیت شده اند؟

سوالی که باید این کاندیدا و افرادی مشابه این فرد که دارای چک های برگشتی در دست مردم و همچنین بانک ها می باشند پاسخگو باشند این می باشد که چطورافرادی که بدهی مالی خود را به مردم نمی دهند می توانند با ورود به شوراها،به مردم وفادار بوده و به مردم خدمت کنند؟؟

خزرتیترخبر،به زودی پشت پرده تایید صلاحیت برخی از کاندیداهایی را که دارای تخلفات اداری و شخصی بوده و دارای چک های برگشتی می باشند را منتشر خواهد کرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :