آخرین عناوین

چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396-8:42 کد خبر:43122

نقشه دشمنان شهردار ساری بازهم نقش برآب شد:

به وعده ام عمل کردم و مردم را به بازی نگرفتم/در انتخابات از کسی حمایت نمیکنم

شهردار ساری گفت: كسي نيستم كه مردم را با وعده هايش به بازي بگيرد،قبلا اعلام كردم و اكنون تكرار ميكنم در انتخابات شورا نه ليست ميدهم و نه از كسي حمايت ميكنم.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، عصر سه شنبه بيست و ششم ارديبهشت ماه سرانجام يكي ديگر از روياهاي شهر ساري محقق شد و پروژه بزرگ بازگشايي و تعريض خيابان امامزاده عباس(ع) ساري طي مراسم با شكوهي افتتاح شد.

اين مراسم كه در آستانه بارگاه ملكوتي امامزاده عباس(ع) و با حضور حضرت آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان، يوسف نژاد نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي ،پدر و مادر شهيدان عبوري ،شهردار، اعضاي شوراي شهر، معاونان و مديران شهرداري و جمع كثير و بي نظيري از مردم برگزار شد.

آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران در سخناني با تمجيد از اقدامات شهرداري و شوراي شهر طي چهار سال گذشته گفت:شهردار جوان مهدي عبوري شهردار مركز مازندران خدمت رساني را به اوج رساند و با حمايت شوراي شهر در ايجاد تحول در ساري سنگ تمام گذاشت.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه تيم عملگرايي شهرداري و شوراي شهر بايد الگوي همه شهرهاي استان و حتي كشور باشد افزود: با همدلي و وحدت شهردار توانا و شوراي شهر ساري چنان توسعه يافته است كه آقاي شفقت استاندار اسبق مي گفت وقتي در ساري مي گشتم احساس كردم ساري ديگر ساري گذشته نيست و بشدت متحول گرديده است.

امام جمعه ساري در بخش ديگري از سخنان خود برگزاري انتخابات شوراي شهر را مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر لزوم شركت گسترده مردم در انتخابات شورا و رييس جمهوري خاطر نشان كرد:مردم ساري به كساني راي دهند كه حامي شهردار جوان باشد تا ايشان بتواند با آرامش خدمات خود را ادامه دهد البته همه دلسوزند اما فراموش نكنيم اگر ساري آباد شد و از محرومت فاصله گرفت بخاطر وحدت و همبستگي شورا و شهردار بود پس به كساني راي دهيد كه وحدت را حفظ كنند و به عبوري شهردار محبوب ،مومن، ولايي و پرتلاش كمك كنند تا ايشان پروژه هاي ديگرش را هم به سرانجام برساند.

اين گزارش حاكي است در ادامه مراسم مهدي عبوري كه در جاي جاي سخنان خود از سوي مردم قدرشناس يك صدا تشويق مي شد و سخنان خود را بخاطر شعارهاي پياپي قطع مي كرد گفت:قبل از هر مطلبي بايد از شادروان اسماعيلي يكي از اهالي شريف منطقه ياد كنم كه هميشه پيگير پروژه بازگشايي و تعريض خيابان امامزاده عباس(ع) بود و اينك به رحمت حق پيوسته است.

وي سپس با ابراز خرسندي از افتتاح پروژه اي كه پنجاه سال بر زمين مانده بود گفت:پنجاه سال شما را جمع مي كردند و وعده اجراي اين پروژه را ميدادند تا نوبت به من رسيد و من وقتي دو ماه قبل به شما قول اجراي آنرا دادم مي ديدم برخي ناباورانه به من خيره شدند و برخي زمزمه مي كردند آنهايي كه به اندازه سن و سال من در شهرداري بودند نتوانستند حالا يك جوان وعده ميدهد اما ديديد به وعده ام عمل كردم چون مهدي عبوري كسي نيست كه مردم را با وعده هايش به بازي بگيرد و تا از عهده كاري بر نيايد وعده آنرا به مردم نمي دهد.

عبوري با اشاره به سنگيني پروژه فوق افزود:در اسفند ماه كه سخت ترين ماه از لحاظ مالي و اقتصادي است با پرداخت ۱۲۰ ميليارد ريال اقدام به تملك ۳۱ باب منزل و ۱۰۴ دستگاه واحد تجاري كرديم تا بر سر عهدي كه با شما بستم بمانم و آرزوي ديرينه شما را برآورده كنم اكنون هم در كنار اين بارگاه مقدس خدا را شاكرم كه نزد شما سربلند شدم گرچه نبايد از حمايت و ياري عزيزانم در شوراي شهر غافل باشم زيرا در تمام اين سالها با من و همكارانم در شهرداري بودند و ما را ياري كردند.

شهردار ساري در بخش ديگري از سخنان خود با اين عنوان كه افتخار دارم مسئولي هستم كه هميشه گزارش كارهايم را به مردمي ميدهم كه ولي نعمت خود ميدانم به تشريح اقداماتي پرداخت كه طي پنجاه ماه حضور در شهرداري ساري انجام داده است و سپس تصريح كرد: هر آنچه به لطف خدا و حمايت شوراي شهر انجام دادم مطالبات ديرينه و بر حق شما مردم بود و چون ايمان دارم جلب رضا و خشنودي مردم يعني جلب رضايت پروردگار بار ديگر مي گويم عبوري جز خدمت به شهر و همشهريانش سودايي در سر ندارد و به همين دليل نه من و نه اعضاي شوراي شهر حتي يك لحظه هم وارد حاشيه هايي نمي شويم كه بدخواهان ايجاد مي كنند چرا كه آنها با سيلي از دروغ،تهمت و شايعه سازي تلاش مي كنند عملگرايان شهرداري و شورا را از مسير خدمت رساني به شما مردم دور كنند.

وي ضمن بيان اين مطلب كه شما مردم بهترين داور و قضاوت شما منصفانه ترين قضاوت ها است تاكيد كرد:حتي تعامل شهرداري و شورا را تاب نمي آورند و با دروغ و تهمت مي خواهند اين تعامل را كه سر منشا تمام خدمات پنجاه ماه اخير است زير سئوال ببرند و يا مي خواهند تيم مديريت شهري شهرداري و شورا را كه تمام تصميماتشان متكي به نظرات ده ها صاحب نظر و كارشناس است زير سئوال ببرند چون مي خواهند مثل برخي شهرها شهردار و شورا مدام در برابر هم باشند.

عبوري سپس با تاكيد بر اينكه من هرگز از محبت و اعتماد شما مردم سوء استفاده نمي كنم خاطر نشان كرد: قبلا اعلام كردم و اكنون تكرار ميكنم در انتخابات شورا نه ليست ميدهم و نه از كسي حمايت ميكنم اما انتظار دارم درست و آگاهانه راي دهيد به كساني راي ندهيد كه علني مي گويند براي انتقام يا گرفتن شهرداري مي خواهيم به شورا برويم آخر شما كه ۳۵ سال شهرداري را گرفته بوديد جز وعده چه به مردم داديد؟

وي ضمن بيان اينكه طي پنجاه ماه گذشته جز خدمت به شهر و همشهريانم چه كردم؟ گفت: باز هم اگر بمانم همان راه را دنبال ميكنم راهي كه اميد مي آفريند و نه عقب ماندگي و محاق شهر البته هنوز كارهاي بزرگ ديگري مانده است كه اميدوارم در آينده و با حمايت شما مردم و اعضاي شورايي كه انتخاب مي كنيد بتوانم به پايان برسانم.

اين مسئول در پايان با سپاس از همكاري و همراهي مردم منطقه امامزاده عباس براي اجراي پروژه تبديل خيابان ۶ متري به بلوار ۲۴ متري گفت: در جوار اين آستانه مقدس يك باغ ۴ هزار متري قرار دارد كه آماده ايم آنرا در مدت كوتاهي به يك بوستان زيبا تبديل و به شما مردم تقديم كنيم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :