آخرین عناوین

جمعه 29 ارديبهشت 1396-10:29 کد خبر:43145

شهردار ساری رای خود را در صندوق رای انداخت:

عملگرایی در بالاترین سطح خود قرار دارد/تصاویر

شهردار ساری در محل اخذ رای گفت: عملگرایی در بالاترین سطح و نقطه اوج خود قرار دارد.


به گزارش خزرخبر، مهدی عبوری شهردار ساری دقایقی قبل به همراه تمامی معاونان و شهرداران مناطق و ... در حسینه رضوی شاهزاده حسین حضور یافت و رای خود را در صندوق شماره 27 انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری انداخت.

براساس این گزارش،وی با بیان اینکه برنامه جامع و کاملی از کاندیداها ندیده ایم، افزود: امیدواریم مردم با انتخاب اصلح و کاندیداهای متخصص در توسعه شهر به شهردار کمک نمایند.

مهدی عبوری با بیان اینکه مردم مشتاقانه حمایت خود را نسبت به جمهوری اسلامی نشان دادند، اظهار کرد: با توجه به همه دسیسه‌ها و سنگ‌انداری‌ها استکبار در مقابل کشور مردم در این دوره از انتخابات خوش درخشیدند.

وی افزود: یکی از رسالت‌های نظام جمهوری اسلامی تساوی بین مردم و مسئولان است اینکه در تمام جهات همبستگی و وحدت رویه دارند نکته مهم و قابل توجه است.

عبوری درباره نصب بنر‌های تبلیغاتی و پخش تصاویر و ... از سوی نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در ساری، خاطرنشان کرد: کمتر جایی از شهر ساری از نصب تصاویر کاندیداها در امان مانده است.

شهردار ساری، تصریح کرد:نصب تصاویر و پخش برگه‌های مختلف تبلیغاتی موج نارضایتی را از سوی همشهریان فراهم کرد،شهرداری مناطق مختلف و معاونت خدمات شهری در حال پاکسازی شهر هستند تلاش می‌شود تا فردا چیزی از این برگه‌های تبلیغاتی در شهر نباشد.

برپایه این گزارش، معاونان و شهرداران مناطق سه گانه شهرداری نیز رای خود را به صندوق رای انداختند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :