آخرین عناوین

شنبه 30 ارديبهشت 1396-17:3 کد خبر:43176

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری اعلام کرد:

شمارش آرای شورای شهر ساری هنوزتمام نشده است

رئیس حوزه انتخابات شهرستان ساری گفت: با توجه به تعدد کاندیداهای شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می انجامد و از مردم تقاضا داریم به آمارهای غیررسمی توجه نکنند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، احمد حسین‌ زادگان با تشکر از حضور حماسی مرم فهیم شهرستان ساری در پای صندوق‌های رأی، گفت: حضور پرشور مردم و مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی باعث عزت و اقتدار کشور است.

وی با اعلام اینکه مشارکت مردم در شهرستان ساری در سطح بالایی قرار دارد، افزود: با توجه به مشارکت بالای مردم در این حماسه سیاسی و تعدد کاندیداهای شورای اسلامی شهر، شمارش آرا به طول می‌انجامد.

فرماندار ساری با تأکید بر اینکه مردم فهیم ساری به آمارهای غیررسمی توجه نکنند، گفت: آمارهای منتشر شده از شمارش آرا در فضای مجازی و سایت‌های خبری گمانه‌زنی بوده و رسمیت ندارد و از مردم تقاضا داریم با صبوری، منتشر انتشار آمار رسمی باشند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان ساری تصریح کرد: از کاندیداها و هواداران آنها که تاکنون با ما همکاری کرده‌اند تقاضا داریم در شمارش آرا گمانه‌زنی نکنند و حدس خود را نشر نداده و باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

حسین‌زادگان از کاندیداها درخواست تا با صبوری، منتظر روند شمارش صحیح و با دقت باشند و گفت: در این زمینه نباید دقت فدای سرعت شود.

وی با اشاره به پایان شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری، اظهار کرد: ‌کل آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ساری307 هزار و 890 رأی بوده  که از این تعداد، 193 هزار و 428 رای متعلق به حسن روحانی، 99 هزار و 852 رأی متعلق به سید ابراهیم رئیس‌السادات، 3 هزار و 9 رأی متعلق به سید مصطفی آقا میر سلیم و یک‌هزار و 238 رأی هم متعلق به سید مصطفی هاشمی‌طبا است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :