آخرین عناوین

يکشنبه 31 ارديبهشت 1396-10:37 کد خبر:43185

هم اکنون و مقابل فرمانداری ساری رخ داد:

تجمع معترضان به تعلل در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری

معترضان به تعلل در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر ساری در مقابل فرمانداری ساری تجمع کردند،  که چرا فرمانداری ساری به صورت تافته جدا بافته از اعلام نتایج خودداری می نماید ؟


به گزارش خزرخبر و به نقل از شمال نیوز، در حالی تمامی مراکز استان ها و شهرهایی با جمعیت مشابه در سراسر کشور، اسامی منتخبان شورای اسلامی دوره پنجم را اعلام نموده اند که فرمانداری ساری در اعلام نام منتخبان تعلل می کند و موجب تجمع نامزدهای معترض و هوادارنشان مقبل ساختمان فرمانداری شده است.

براساس این گزارش، این تعلل درحالی صورت می گیرد ، که فهرست غیر رسمی منتخبان دست به دست در بین مردم و شبکه های اجتماعی رد وبدل می شود و هم نامزدهایی که نامشان در این فهرست های غیررسمی قرار دارد و هم افرادی که نامشان نیست ، نگران نتیجه انتخباات 29 اردیبهشت می باشند.

مردم می پرسند: چرا در شرایطی که تمامی مراکز استان ها و شهرهای همجوار و با شرایط مساوی از نظر جمعیت و تعداد نامزد و اعضای شورا نسبت به اعلام رسمی نتایج انتخابات اقدام کرده اند اما فرمانداری ساری به صورت تافته جدا بافته از اعلام نتایج خودداری می نماید ؟

چرا علی رغم شمارش آرا ( مطابق زمانبندی معمول ) ، فرمانداری ساری از اعلام نتایج طفره رفته و موجبات تولید شائبه و استرس را در میان نامزدها و هوادارانشان ایجاد می نماید.

به نظر می رسد فرمانداری ساری باید هرچه سریعتر نسبت به اعلام نامزدهای راه یافته به شورای پنجم اقدام و به بهانه دقت در تجمع آرا زمینه نگرانی مردم فهیم ساری را فراهم ننماید.

بدون تردید قانون انتخابات حق اعتراض را برای نامزدهای معترض قائل شده است که در صورت اعلام نتایج  و وجود اعتراض از این حق قانونی خود استفاده می نمایند و تعلل در اعلام نتایج بیش از این جایز نمی باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :