آخرین عناوین

دوشنبه 1 خرداد 1396-8:43 کد خبر:43198

تجمع كانديداهاي بابلي براي ابطال انتخابات:

بابل آبستن اعتراض کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر/تصاویر

کاندیداهای معترض به پنجمین انتخابات دوره شورای اسلامی شهر بابل عزم خود را جزم کردند تا بصورت جدی پیگیر مطالباتشان باشند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از تیتر امروز٬ بيش از نيمي از كانديداهاي شوراي شهر بابل در نشستي كه در مسجد ادناني شهر بابل ،نسبت به روند اجرايي انتخابات روز جمعه و تخلفات صورت گرفته اعتراض داشته و درخواست ابطال انتخابات را دارند.

در پی اعلام نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر بابل جمعی از کاندیداهای معترض به نتایج انتخابات در این شهر شامگاه یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ماه در مسجد آیت‌الله عدنانی بابل حاضر شدند و با امضای دست نوشته ای اعتراض خود را اعلام کردند.

در این جلسه که نزدیک به ۵۰ تن از کاندیداها و نمایندگانشان حضور داشتند تصمیم بر آن شد که دوشنبه اول خرداد ماه با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان بابل اعتراض خود را بصورت رسمی و کتبی تقدیم کنند و پیگیر آن باشند.

معترضین به نحوه انتخابات الکترونیکی، نحوه کار کاربران صندوق‌های الکتونیکی، نا آشنا بودن مردم با روند انتخابات و چگونگی شمارش آرا معترض هستند.

در ادامه این جلسه معترضین در ساختمان نوید بابل جمع شدند تا تعداد امضاهای معترضین را به بیش از نیمی از تعداد کاندیداها برسانند.

شایان ذکر است صبح امروز نیز چند تن از کاندیداهای شورای اسلامی شهر بابل با حضور در فرمانداری بابل اعتراض خود را به روند برگزاری انتخابات اعلام کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :