آخرین عناوین

دوشنبه 1 خرداد 1396-19:49 کد خبر:43210

رئیس کمیسیون کارگری سوادکوه خبر داد:

اولتیماتوم 72 ساعته فرماندار سوادکوه به بخش خصوصی زغالسنگ البرز مرکزی

رئیس کمیسیون کارگری سوادکوه از اولتیماتوم 72 ساعته فرماندار سوادکوه به بخش خصوصی زغالسنگ البرز مرکزی برای تعیین‌تکلیف وضعیت معادن زغالسنگ خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، عبدالجواد توحیدی‌مقدم در سوادکوه از برگزاری جلسه کمیسیون کارگری شهرستان با حضور اعضا و به ریاست فرماندار با موضوع بررسی وضعیت کارگران بخش خصوصی شرکت‌های خصوصی مرتبط با شرکت معدنی سامان خبر داد و گفت: جلسه کمیسیون کارگری با حضور مدیرعامل شرکت سامان، پیمانکاران و مسئولان برگزار شده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه صرف‌نظر از موضوع فنی و حقوقی که در جای خود بررسی می‌شود، موضوع جلسه کمیسیون کارگری، پرداخت حقوق کارگران و ادامه فعالیت شرکت‌های معدنی پیمانکاری مورد بررسی قرار گرفت، افزود: مقرر شد تا شرکت معدنی سامان با پیمانکاران قرارداد جدید امضا کند و یا تعیین تکلیف برای ادامه فعالیت را در دستور کار قرار دهد.

وی از فرصت ۷۲ ساعته برای ایجاد تفاهم بین شرکت سامان و پیمانکاران معدنی خبر داد و خاطر‌نشان کرد: از تحریک کارگران و یا سوء‌استفاده از موضوع کارگری جلوگیری شود که با این موضوع برخورد خواهد شد و موضوع شرکت سامان و پیمانکاران بخش خصوصی با شرکت البرز مرکزی جدا است و مشکل بین شرکت معدنی سامان و شرکت البرز مرکزی باید جدا حل شود.

توحیدی‌مقدم به اهداف فرمانداری شهرستان سوادکوه و کمیسیون کارگری برای حفظ اشتغال و حق و حقوق کارگران اشاره کرد و گفت: قرارداد پیمانکاران معادن زغال‌سنگ با شرکت سامان است و ما حمایت از حقوق کارگر را در الویت خود داریم و در این ۷۲ ساعت به شرکت سامان و پیمانکاران معدنی مهلت دادیم تا وضعیت خود را تعیین تکلیف کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :