آخرین عناوین

دوشنبه 1 خرداد 1396-20:14 کد خبر:43211

نماینده کارگران شرکت‌های خصوصی زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه:

مسدود‌کردن جاده سوادکوه آخرین راه‌حل ما برای دریافت مطالبات است

نماینده کارگران شرکت‌های خصوصی زغال‌سنگ البرز مرکزی سوادکوه مسدود‌کردن جاده سوادکوه را آخرین راه‌حل برای دریافت مطالبات و رهایی از بن‌بست ذکر کرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،یکی از نمایندگان کارگران شرکت‌های خصوصی زغال‌سنگ البرز مرکزی شهرستان سوادکوه ، با اشاره به اینکه 6 پیمانکار خصوصی فعال در معادن زغال‌سنگ البرز مرکزی امروز کار را تعطیل کردند و به نرخ قیمت زغالسنگ معترض بودند، گفت: پیمانکاران بخش خصوصی معادن البرز مرکزی قیمت امسال زغال را مناسب نمی‌دانند و آن را برای فعالیت معدنی منطقی نمی‌دانند.

قاسم رضایی با بیان اینکه ما در 27 اسفند‌ماه سال گذشته هم برای دریافت مطالبات خود اقدام به مسدود‌کردن محور سوادکوه کردیم، افزود: برای حل مشکل مطالبات ما در انتهای سال‌گذشته وعده‌هایی داده شد ولی مصوبات آنان اجرایی نشد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما درباره برخی از انتقادات برای مسدود‌کردن محور سوادکوه برای دریافت مطالبات، خاطر‌نشان کرد: مسدود‌کردن جاده سوادکوه، آخرین راه‌حل ما است و هنگامی که برای دست‌یابی به مطالبات و حقوق خود به بن‌بست ‌برسیم و کسی جواب ما را ندهد مجبور به مسدود‌کردن مسیر می‌کنیم تا حرف‌های ما شنیده‌شود.

رضایی با بیان اینکه بعد از اینکه بین پیمانکاران و شرکت سامان برای ادامه فعالیت در معادن، توافقی صورت نگرفت و پیمانکاران صمیم گرفتند تا  از ادامه فعالیت صرف‌نظر کنند، کارگران برای پیگیری اشتغال خود، مطالبات و مشکل بیمه‌ای اقدام به مسدود‌کردن محور سوادکوه کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :