آخرین عناوین

چهارشنبه 3 خرداد 1396-11:53 کد خبر:43239

یک منبع آگاه خبر داد:

حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات در فرمانداری ساری/ بازشماری40 درصد صندوق‌های رأی

یک منبع آگاه از حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات کشور در فرمانداری ساری برای بررسی انتخابات شورای شهر این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، یک منبع آگاه از هیأت نظارت بر انتخابات شورای اسلامی ساری دقایقی پیش گفت: هیأت عالی نظارت بر انتخابات کشور برای بازرسی و بررسی تخلفات گسترده صورت گرفته در انتخابات ساری در دفتر هیأت نظارت و فرمانداری مرکز مازندران حضور یافتند.

وی بیان کرد: بیش از 90 کاندیدای شورای شهر ساری از تخلفات گسترده صورت گرفته در انتخابات شورای شهر ساری شکایت کردند و بیشتر این تخلفات با وجود مستندات موجود محرز شده است.

وی با بیان اینکه هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور برای بررسی تخلفات صورت گرفته در انتخابات شورای اسلامی شهرستان ساری در فرمانداری مرکز مازندران حضور یافتند، افزود: تخلفات گسترده و سازمان یافته در روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی ساری برای هیأت نظارت بر انتخابات مرکز مازندران محرز شده و این هیأت در راستای عمل به قانون و صیانت از آرای مردم به‌دنبال ابطال انتخابات شورای اسلامی ساری است.

این منبع آگاه از بازشماری 40 درصد صندوق‌های رأی انتخابات شورای اسلامی ساری خبر داد و گفت: با حضور هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور و تیم متخصص و ویژه هیأت نظارت ساری روز جمعه جاری 6 خرداد ماه 40 درصد صندوق‌های شورای شهر ساری بازشماری می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :