آخرین عناوین

چهارشنبه 3 خرداد 1396-16:44 کد خبر:43243

در ادامه اعتراضات به انتخابات در مازندران صورت گرفت:

موج اعتراضات انتخابات به قائم‌شهر و نورهم رسید

چندین کاندیدای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر  و نور  اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، به‌ دنبال موج اعتراضات کاندیداهای شورای اسلامی شهرهای ساری، بابل و بهشهر، اینک از روز گذشته چندین کاندیدای شورای اسلامی شهر قائم‌شهر با حضور در دفتر آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه این شهر اعتراض خود را نسبت به تخلفات متعدد در نحوه اجرای انتخابات اعلام کردند.

اعتراضات این کاندیداها همچنان ادامه داشت و آنها پس از دیدار با آیت‌الله معلمی به دفتر معاون فرماندار قائم‌شهر رفتند و شکایت خود را مطرح کردند.

براساس همین گزارش، ظهر امروز تعدادی از کاندیداهای دوره پنجم شورای شهر نور که به صحن شورا راه نیافتند با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند امام جمعه شهرستان نور به روند برگزاری انتخابات و تخلفات احتمالی از جمله خرید و فروش رأی، ورود آرای وارداتی و حضور افراد غیر از سایر شهرستان‌ها و دادن رأی به کاندیداهای خاص اعتراض داشته و خواستار ورود امام جمعه و پیگیری موضوع تا ابطال رأی صندوق‌ها شدند.

این تعداد از کاندیداها با تأکید بر پیگیری حقوق خود و سایر شهروندان در انتخابات جمعه گذشته از امام جمعه شهرستان خواستند تا تریبون نماز جمعه را به یکی از کاندیداها به نمایندگی واگذار تا موارد را برای مردم و نمازگزاران روشنگری کنند.

امام جمعه شهرستان نور با شنیدن سخنان و اعتراضات کاندیداهای حاضر، اظهار کرد: گزارشاتی از قبل به بنده و دفتر اعلام شد و موضوع از مراجع ذی‌ربط از جمله فرمانداری و دادستانی پیگیری شد اما با وجود اینکه اعتراض‌ها و شکایت‌ها باید مستند و مستدل و به صورت کتبی به مراجع قانونی اعلام و از آن طریق پیگیری شود، مجدداً مراتب اعتراض شما را پیگیری می‌کنیم.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :