آخرین عناوین

پنجشنبه 4 خرداد 1396-9:3 کد خبر:43248

فرماندار بابل اعلام کرد:

تخلفی در روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی بابل صورت نگرفته است

فرماندار بابل گفت: تخلفی در روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی بابل صورت نگرفته و تاکنون مدرک مستندی بر این ادعا ارائه نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،محمدتقی عباسپور اظهار داشت: 55 درصد مردم شهرستان بابل به حجت‌الاسلام روحانی، 39 درصد به حجت‌الاسلام رئیسی، 3./1 به میرسلیم و کمتر از یک‌درصد به هاشمی‌طبا رای دادند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما در خصوص اعتراض تعدادی از کاندیداها در خصوص تخلف صورت گرفته در انتخابات شورای شهر بابل، افزود: تخلفی در روند برگزاری انتخابات شورای اسلامی بابل صورت نگرفته و تاکنون مدرک مستندی بر این ادعا ارائه نشده است اما در صورت ارائه مدرک این امر در جلسه هیأت اجرایی و هیأت نظارت مورد بررسی قرار گرفته و طبق قانون با آن برخورد می‌شود.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه کاندیداها تا 48 ساعت بعد از اعلام نتایج حق اعتراض داشتند، تصریح کرد: بعد از اعتراضی که از سوی کاندیداها صورت ‌گیرد تا پنج روز فرصت بررسی وجود دارد.

عباسپور خاطرنشان کرد: در شهرستان بابل حدود 50 نفر از کاندیداها اعتراض خود را در خصوص تخلفات صورت گرفته در انتخابات اعلام کردند که تاکنون مدرک مستندی دال بر صحت ادعای آنها ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه با وجود عدم ارائه مستندات لازم اما تمام سعی ما جمع‌آوری مستندات و ارائه آن به هیأت اجرایی برای بررسی مجدد است، خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابات عوامل اجرایی، عوامل هیأت نظارت شورای نگهبان و بازرسان وجود داشتند و فرصت هیچ‌گونه تخلفی به فرصت طلبان داده نشده است.

فرماندار بابل با اشاره به اینکه در گام نخست به اعتراضات کاندیداها هرچند بدون مدرک مستند رسیدگی می‌کنیم، افزود: در صورتی که بعد از بررسی مجدد و اعلام اینکه تخلفی در انتخابات صورت نگرفته است هر یک از کاندیداهای معترض، اقدام به جوسازی و تشویش اذعان عمومی کنند با آنها برخورد قانونی می‌شود.

عباسپور میزان مشارکت مردم مازندران را در این دوره از انتخابات 91 درصد برشمرد و گفت: میزان مشارکت مردم شهرستان بابل 83 درصد بوده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :