آخرین عناوین

پنجشنبه 4 خرداد 1396-9:27 کد خبر:43249

بخشدار امامزاده عبدالله آمل خبر داد:

مفقود شدن 2 محمودآبادی در ارتفاعات آمل/ ادامه جست‌وجو توسط امدادگران

بخشدار امامزاده عبدالله آمل از مفقود شدن 2 محمودآبادی در ارتفاعات این بخش خبر داد و گفت: تلاش برای جست‌وجو توسط امدادگران انجام می‌شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس،یحیی عسکری‌پور در شهرستان آمل، اظهار داشت: دو فرد اهل محمودآباد روز گذشته در ارتفاعات صعب‌العبور بخش امامزاده عبدالله آمل مفقود شدند.

وی با اعلام اینکه گزارش مفقودی این دو فرد حدود ساعت 14 روز گذشته مخابره شد، افزود: بلافاصله بعد از گزارش مفقودی عوامل امداد و نجات هلال احمر وارد میدان شده و عملیات یافتن را آغاز کردند.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل با بیان اینکه این افراد در ارتفاعات لاکوه مسیر اندوار به نشل راه را از بیراهه تشخیص ندادند، تصریح کرد: علاوه بر حضور رئیس جمعیت هلال احمر آمل و امدادگران این نهاد، نیروهای پاسگاه پلاوه هم در منطقه حضور یافتند ولی شرایط سخت جنگل‌های انبوه، کوهستانی بودن و صعب‌العبور بودن مسیر کار را برای جست‌وجو بسیار سخت کرده است.

این مسئول ادامه داد: با استفاده از روش ردیابی و عملیات تجسس یک فرد از دو فرد مفقود شده محمودآبادی شب گذشته پیدا شده و فرد دیگر با 40 سال سن هنوز مفقود است.

عسکری‌پور با تأکید بر اینکه شنیده‌ها حاکی از سقوط دومین فرد مفقود شده در ارتفاعات است، گفت: با پیدا شدن موبایل و کفش این فرد احتمال می‌رود مورد حمله حیوانات درنده قرار گرفته باشد هر چند تا ساعت دو بامداد عملیات جست‌وجو شب گذشته ادامه داشت و تداوم عملیات به دلیل شرایط سخت جوی، وجود مه غلیظ و غیر قابل دید بودن مسیر خاتمه یافت.

وی با بیان آغاز مجدد عملیات از سحرگاه امروز توسط اکیپ کامل جمعیت هلال احمر و مأموران پاسگاه به همراه افراد بومی، خاطرنشان کرد: منطقه مورد نظر به نام ورک از لحاظ توپوگرافی بسیار سخت بوده و در بین کوه و صخره واقع شده است همچنین افرادی که به این منطقه عزیمت دارند هم بیشتر هدف گنج‌یابی دارند.

عسکری‌پور گفت: تلاش‌ها برای یافتن دومین فرد مفقود شده در بخش امامزاده عبدالله ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :