آخرین عناوین

پنجشنبه 4 خرداد 1396-22:51 کد خبر:43259

گل بود به سبزه نیز آراسته شد:

دلالی آقای معاون برای رای اعتماد شورا به شهردار

معاون مالی شهردار یکی از شهرهای مازندران ، از سوی آقای شهردار ماموریت پیدا کرده است تا به هر نحوی که شده رضایت اعضای جدید شورا را برای ابقای وی بگیرد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، معاون مالی شهردار یکی از شهرهای مرکزی استان مازندران ، از سوی آقای شهردار ماموریت پیدا کرده است تا به هر نحوی که شده رضایت اعضای جدید شورای شهر برای ابقای وی را بگیرد.

براساس این گزارش ، هر چه به زمان شروع به کار دوره پنجم شورای اسلامی شهرها نزدیک می شویم ، دلالی ها و لابی های پشت پرده برای ابقا یا برکناری شهرداران نیز بیشتر می شود که در این بین ، در یکی از شهرهای پرجمعیت و مرکزی استان مازندران ، آقای شهردار به معاون مالی خود ماموریت داده است تا به هر نحوی که شده رای اکثریت شورا برای ابقای وی را بگیرد.

گفته می شود ، این معاون نیز در اولین اقدام خود هزینه های جشن پیروزی یکی از اعضای جدید شورا را پرداخت کرده است،این معاون که این روزها پرکار ترین کارمند شهرداری شهرش نیز محسوب می شود، در روز بارها با اعضای جدید شورا تماس تلفنی برقرار می کند و ضمن عرض ارادت به آنها وعده ها و قول های همکاری بیشتر را در آینده نه چندان دور می دهد.

در هر صورت در سال های اخیر به صورت گسترده وضعیت شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای مازندران را رصد کردیم ، این پدیده را در نوع خودش کم‌نظیر می باشد که شهردار شهر مورد نظر برای ماندن در شهرداری حاضر است تن به هر خواسته ای بدهد و بعضی از اعضای جدید هم بدشان نمی آید از همین ابتدای فعالیت از رانت های مختلف شهردار بهره مند گردند که در صورت تداوم این روند باید اتفاقات تاسف بار زیادی را برای این شهر پیش بینی کرد.

اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد....

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :