آخرین عناوین

چهارشنبه 26 آذر 1393-22:11 کد خبر:4329

انتقاد رییس شورای بخش مرکزی بابلسر از دستگاه های ناظر و استانداری:

نظارتی بر ساخت‌وساز غیرمجاز در بابلسر صورت نمی‌گیرد/استانداری از متخلفین حمایت می کند

رئیس شورای بخش مرکزی بابلسر گفت: هیچ نظارتی بر ساخت‌وساز غیرمجاز در بابلسر صورت نمی‌گیرد.


به گزارش خزرخبر،اسماعیل علیجان‌تبار در گفتگو با فارس، با انتقاد از نبود نظارت دستگاه‌های ذی‌ربط بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز، اظهار داشت: هیچ قانون و نظام جامعی برای ساخت‌وساز وجود ندارد و مدیران به جای جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز از افراد متخلف حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به ساخت‌وساز غیرمجاز در روستای علی‌آباد بخش مرکزی، بیان داشت: این ساخت‌وساز در فضای سبز و زمین اوقافی بدون استحکام بنا در متراژ 220 متر انجام شد.

رئیس شورای بخش مرکزی بابلسر تصریح کرد: دهیاری فوق با مشاهده این امر پرونده‌ای برای متخلف تشکیل و آن را به کمیسیون ماده 99 بخشداری ارسال کرد و کمیسیون ماده 99 نیز حکم تخریب را صادر کرد.

علیجان‌تبار اضافه کرد: حکم تخریب مورد نظر که قرار بود توسط دفتر فنی استانداری اجرا شود اما از اجرای حکم چشم‌پوشی و از فرد خاطی حمایت شد.

وی تصریح کرد: نکته قابل تامل ارسال حکم رای به دست متخلف است و یعنی رای ارسال شده توسط استانداری قبل از اینکه به دست بخشدار برسد به دست متخلف رسید و از طرف دیگر همکاران ما در استانداری فرد متخلف را حمایت و قانون را به ایشان ارائه دادند.

علیجان‌تبار در پایان خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی مدیر ارشد استان شد و گفت: با شناختی که از استاندار مازندران داریم مطمئن هستیم بار دیگر با تدبیر و مدیریت خود به این موضوع رسیدگی کرده و اجازه نمی‌دهد برخی افراد از قوانین سرپیچی کرده و خلاف قانون عمل کنند.

به گزارش فارس، پرونده کامل فرد خاطی و اعلام حکم تخریب این بنا در دفتر بخشدار مرکزی بابلسر موجود است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :