آخرین عناوین

يکشنبه 7 خرداد 1396-9:25 کد خبر:43291

شهردار منطقه یک ساری اعلام کرد:

مشكلات روستاهاي الحاقي را با سرعت به پايان مي رسانيم

شهردار منطقه یک ساری گفت: مشکلات روستاهای الحاقی را با سرعت حل می نمائیم.


به گزارش خزرخبر،بصیرت افزود:از ميان ده روستاي الحاقي به ساري دو روستاي بزرگ و پر جمعيت هولا و زغالچال در حوزه منطقه يك شهرداري مركز مازندران قرار گرفته اند كه با توجه به اهميت آنها رفع مشكلات اين دو منطقه  آغاز و با سرعت به پايان خواهند رسید.

بر پایه این گزارش،بصیرت با اعلام اینکه يكي از عمده ترين مشكلات روستاهاي الحاقي و بويژه هولا و زغالچال معضلات زيرساختي هستند، به همين دليل با تشكيل يك كارگروه تخصصي پس از بررسي اين معضلات براي رفع آنها پيگيري و تلاش لازم در دستور كار قرار مي گرفته است.

وي عملیات هاي زيرساختي، خيابانها و پياده روهاي هولا و زغالچال را از جمله اقدامات انجام شده از سوي شهرداري منطقه يك اعلام و تصریح کرد: بلافاصله بعد از اتمام پروسه انجام اقدامات زيرساختي آسفالت خيابان ها و كوچه ها نيز در دستور كار قرار گرفته ضمن آنكه براي مهار آبهاي سطحي در دو منطقه ياد شده نيز تمهيداتي انديشيده شده است.

شهردار منطقه يك شهرداري ساري آنگاه برنامه هايي كه براي رفع آلودگي هاي تصويري و زيباسازي هولا و زغالچال در نظر گرفته شده است را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: پرداختن به اموري مانند مبلمان شهري و ساماندهي فضاي سبز دو روستاي الحاقي از جمله برنامه هايي است كه توسط واحد زيباسازي و سازمان پارك ها و فضاي سبز شهرداري انجام مي شوند.

بصیرت در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به پل هاي ورودي در شرق ساري و زيرگذرهاي آنها تأكيد كرد: شهرداري مركز مازندران حتي پيش از بخش نامه وزارت كشور و الحاق ده روستا به ساري توجه به اين مناطق و بخصوص هولا و زغالچال را در دستور كار داشت كه زيرگذرهاي شركت نفت و شهيد كمالي و روگذرهاي سردار شهيد نوري دو مورد از این پروژه ها می باشند.

بصيرت در پاسخ به پرسشي در مورد احداث دوربرگردان در بلوار امام رضا (ع) خاطرنشان كرد: تمام مقدمات احداث دوربرگردان انجام شده است و معاونت فني و عمراني شهرداري مركز مازندران آمادگي كامل دارد تا اين پروژه را آغاز كند اما بخاطر ضرورت جابجايي ده ها اصله درخت ، سازمان پاركها و فضاي سبز اعلام كرده است براي جلوگيري از هرگونه خسارتي به اين درختان بايد تا پاييز كه فصل خواب گياهان است آغاز احداث دوربرگردان فوق به تأخير بيفتد و پس از جابجايي درختان موجود در محدوده احداث اين دوربرگردان، عمليات احداث آن آغاز شود.

وي همچنين از معاونت فني و عمراني وسازمان عمران شهرداري ساري هم بخاطر مشاركت فعالانه در پروژه هاي عمراني منطقه يك قدرداني كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :