آخرین عناوین

جمعه 13 تير 1393-13:34 کد خبر:433

مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران:

دقت و برنامه ریزی مددکاران عامل موثر پویایی بنیاد شهید است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از مددكاران بعنوان سفيران و پيشقراولان بنياد شهيد ياد كرد و افزود:مددكاران عامل ارتباط موثر ميان بنياد و ايثاگران بشمار مي روند و زماني كه اين ارتباط را در ماموريت خود همراه با دقت و برنامه ريزي لحاظ نمايند بستر را براي پويايي سازمان فراهم خواهند كرد.


به گزارش خزرخبر، عباسعلي رضايي در مراسم آئين تجليل از مددكاران بنياد شهيد استان كه در شهرستان بابلسر برگزارشد طي سخناني با بيان اينكه ماه رمضان فرصت مناسبي براي خودسازي انسان است گفت:همه ما بايد دراين ماه بندگي و عبوديت( ماه رمضان) از سفره خوان الهي بهره مند گرديم و توشه تقوي و پرهيزگاري را سرلوحه اعمال و رفتارخود ساخته و آنچه موجب خشنودي و رضاي خداوند متعال است انجام دهيم و لحظه اي از فضائل معنوي اين ماه عزيز ( بويژه ليالي قدر) غافل نشويم.

وی هنر مددكاران را يكي از راههاي برقراري ارتباط موثر برشمرد و گفت:به منظور دست يافتن به اين مهم افرادي را بايد انتخاب كرد كه مشكلات را خوب بررسي، ارزيابي و حل نمايند.

رضایی در بخش ديگري از سخنان خود آموزش را لازمه كار نتيجه بخش در مددكاري ذكر كرد و اظهار داشت:آموزش بايد جدي ، پررنگ و با برنامه دقيق دنبال شود تا اثرات مطلوبي به همراه داشته باشد

 رضایی در اين خصوص برلزوم آموزش همسران جانبازان ( بعنوان صبوران ) بويژه جانبازان نخاعي،شيميايي و اعصاب و روان تاكيد كرد.

رضايي همچنین تصريح كرد:ارتباط روساي بنيادها و مددكاران با خانواده هاي شهدا و ايثارگران بايستي پر رنگ تر ، انسجام يافته و بصورت مداوم با هدف سپاسگزاري و شناسايي مشكلات و رفع مسائل آنان در زمينه هاي مختلف خدمت رساني باشد.

وي در ادامه گفت: نگاه خدمتگزاري به جامعه هدف بايد خدايي باشد و اين اعتقاد را داشته باشند كه به كساني خدمت مي كنند كه از بزرگترين سرمايه خود گذشتند و زماني كه اين نگاه در مددكاران و كاركنان بنيادشهيد محقق شود پاداش خداوند را به همراه دارد.

در پايان اين گردهمايي از مددكاران بنياد شهيد و امور ايثارگران مازندران تجليل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :