آخرین عناوین

يکشنبه 7 خرداد 1396-16:47 کد خبر:43300

رئیس کل دادگستری مازندران اعلام کرد:

وضعیت محیط‌ زیست آبزیان مازندران مطلوب نیست

رئیس کل دادگستری مازندران بر توجه ویژه به بحث محیط ‌زیست تأکید کرد و گفت: آمار ماهیان و محیط ‌زیست آبزیان استان در شرایط مطلوبی قرار ندارد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل مازندران، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال مازندران به میزبانی دادگستری کل استان در ساری با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات اردیبهشت 96 اظهار کرد: مردم با این حضور، قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان اثبات کردند.

وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، افزود: در این ماه اگر به مسائل روحانی و معنوی خوب توجه شود از مقربین الهی خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری مازندران بر توجه ویژه به بحث محیط زیست تأکید کرد و گفت: آمار ماهیان و محیط‌ زیست آبزیان استان در شرایط مطلوبی قرار ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران نیز با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال، تصریح کرد: بارها حضور منظم در جلسه یاد شده با حضور استاندار مازندران مورد تأکید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری با گرامی‌داشت یاد و خاطره حماسه آزادسازی خرمشهر، افزود: آزادسازی خرمشهر تحولی بزرگ در تاریخ دفاع مقدس و فتح‌الفتوحی بود که با عنایت خداوند متعال و تلاش رزمندگان اسلام به نتیجه رسید و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

وی با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شاهد هتک حرمت و بی‌توجهی فردی به این ماه مبارک نباشیم، تظاهر به روزه‌خواری توسط هیچ فردی قابل قبول نیست و به عنوان ارتکاب فعل حرام  در ملاء عام مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

جعفری درباره بحث زباله استان گفت: مازندران چندین دهه است که از وضعیت نامناسب زباله رنج می‌برد و پرونده هایی نیز در این خصوص تشکیل شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :