آخرین عناوین

دوشنبه 8 خرداد 1396-23:47 کد خبر:43327

گلایه های وزنه بردار مازندرانی:

مسئولان وزنه ‌برداری مازندران حتی یک تماس با من نداشتند

بهادر مولایی با اشاره به اینکه با مسئولان فدراسیون در تماس است گفت: ولی از مسئولان هیأت وزنه‌برداری مازندران گله‌مند هستم که حتی یک تماس با من نداشتند.


به گزارش خزرخبر و به نقل از بلاغ، بهادر مولایی طی گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت خوب روحی و جسمانی‌اش، اظهار داشت:دو هفته‌ای است برای حضور دوباره روی تخته مسابقات، بدن‌سازی را آغاز کردم تا به‌ طور رسمی از مهرماه زدن وزنه را آغاز کنم.

وی با بیان اینکه پس از آن اتفاق تلخ دو عمل جراحی موفقیت‌ آمیز را پشت سر گذاشتم، افزود: پس از انجام عمل جراحی، دکتر قریشی جراح لگن و دکتر نوروزی فیزیوتراپ نظر مساعد و خوبی روی من دارند و باید برای حضور مجدد روی تخته عضلات را تقویت‌ کنم.

این وزنه‌ بردار بابلسری با اشاره به اینکه با مسئولان فدراسیون در تماس است و فدراسیون نیز از وضعیت فعلی وی باخبر هستند، گفت: ولی از مسئولان هیأت وزنه‌ برداری مازندران گله‌مند هستم که حتی یک تماس با من نداشتند.

مولایی با بیان اینکه برای حضور در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی و جهانی پرو برنامه‌ام را به فدراسیون ارائه دادم، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاشمم را انجام می‌دهم تا با آمادگی کامل در مسابقات آسیایی و جهانی حضور یابم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :