آخرین عناوین

سه شنبه 9 خرداد 1396-8:59 کد خبر:43330

معاون استاندار مازندران تایید کرد:

تأیید صحت انتخابات شورای شهر آمل

صحت نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر آمل از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان تأیید شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شد و در روزهای نخست سال جدید ملت ایران بار دیگر با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی تیری زهرآلود بر چشم اجانب و بدخواهان نظام بود.

انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان آمل همانند شهرهای دیگر مازندران از حساسیت زیادی برخوردار بود و بر خلاف دوره گذشته که شورانشینان 13 کرسی را در اختیار داشتند، از بین بیش از 120 نامزد انتخاباتی تنها 9 نفر به جمع برترین‌ها راه یافتند.

در پایان انتخابات شورای اسلامی شهر آمل تعداد 9 نفر با کسب اکثریت آرا راهی ساختمان سه طبقه شورا در ابتدای بلوار آزادگان شدند و طی چند ماه آینده فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کنند.

محمد محمدی، مسعود تسلیمی، فرشید لیتکوهی، غلام‌حسین شفیع‌زاده، فرزین محمودی پاتی، خسرو ابراهیم‌زاده، جهانگیر آذری، فردوس قربانی و قاسم رسولی 9 نفر راه‌یافته به پنجمین دوره شورای اسلامی شهر آمل هستند که میرزاعلی درویشی، ناصر رئوف، حسن شاه‌نوری، سید محمد پژومان و محمد هادی رجایی لیتکوهی پنج عضو علی‌البدل را تشکیل می‌دهند.

صحت نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر آمل هم روز گذشته از سوی سید جعفر رسولی معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان تأیید شد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل اظهار کرد: در این دوره از انتخابات آملی‌ها مشارکت خوبی داشتند و حضور 85 درصدی آنها در انتخابات بسیار مهم بوده است.

سید جعفر رسولی با قدردانی از ملت ایران و مردم حماسه ‌ساز آمل برای شرکت در انتخابات، افزود: انتخابات بزرگترین صحنه سیاسی است که ملت با دستان خود سرنوشت سیاسی خود را برای چهار سال رقم می‌زنند.

فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مشارکت 85 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات نشان از شعور سیاسی بالای آنها دارد، یادآور شد: حضور آگاهانه و عالمانه مردم در انتخابات خلق حماسه بزرگ تاریخی و ورق خوردن برگ زرین دیگری از انقلاب است تا دشمن از تصمیم‌گیری برای اهداف شوم خود تا امید شود.

رسولی با اعلام اینکه صحت برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر در آمل تأیید شد، اظهار کرد: برخی از شکایت کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات در نشست مشترک هیأت نظارت و اجرایی ارزیابی و بررسی می‌‎شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ موارد معتبر و مستند بر تخلف که خدشه بر صحت، سلامت و نتیجه انتخابات وارد کند در این شهر مشاهده نشد، بیان کرد: با اتفاق آرا هیأت اجرایی و نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر آمل سلامت، صحت و نتیجه انتخابات را مورد قبول دانسته و تأیید کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :