آخرین عناوین

سه شنبه 9 خرداد 1396-13:22 کد خبر:43341

معرفی گزینه های جدی استانداری مازندران/ جدیدترین و بروز ترین خبرها

گزینه‌های جدی استانداری مازندران در دولت دوازدهم

هر چه به شروع بکار دولت دوازدهم نزدیک می شویم ، گمانه زنی ها در مورد استاندار آینده ی استان مازندران بیشتر و احتمال حضور چند شخصیت برجسته در استانداری پررنگ تر می شود.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازنی خبر، هر چه به شروع بکار دولت دوازدهم نزدیک می شویم ، گمانه زنی ها در مورد استاندار آینده ی استان مازندران بیشتر می شود.

در بین اسامی های مطرح شده ، احتمال حضور چند شخصیت برجسته در استانداری مازندران محتمل تر به نظر می رسد.

بی شک با توجه به عملکرد نه چندان موفق استاندار مازندران در دولت اول آقای روحانی ، استان مازندران نیاز به استانداری دارد که به خاطر ترس از دست دادن جایگاهش ، در برابر نمایندگان مجلس سر تعظیم فرود نیاورد.

بی شک مازندران نیاز به استانداری دارد که اجازه سواستفاده به آقازاده ها را در استان ندهد، بی شک مازندران نیاز به استانداری دارد که در راستای سیاست ها و تحقق شعارهای روحانی گام بردارد،بی شک مازندران نیاز به استانداری دارد که در ساختمان استانداری ، خودی و غیرخودی ایجاد نکند.

بی شک مازندران نیاز به استانداری دارد که با تغییر در اکثر ادارات کل و دستگاه های اجرائی ، از مدیران متعهد ، متخصص و وفادار به روحانی استفاده نماید و در یک کلام مازندران امروز جهت توسعه نیاز به استانداری دارد که شجاع باشد و در برابر هر خواسته ای "چشم" نگوید.

اما با توجه به آخرین اخباری که رسیده است ، گزینه های محتمل برای استانداری مازندران به شرح زیر می باشد:

1 ) محسن نریمان

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مازندران اگر به صندلی های وزارت یا شهرداری تهران نرسد ، به احتمال بسیار زیاد به عنوان استاندار آینده ی مازندران مشغول به فعالیت خواهد شد،نماینده اسبق مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ، در دولت اول روحانی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید مشغول فعالیت بوده است.

2 ) داوود کشاورزیان

استاندار اسبق مازندران در دولت های سازندگی و اصلاحات یکی از جدی ترین گزینه های استانداری مازندران در دولت دوم روحانی می باشد، کشاورزیان در حال حاضر به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور فعالیت دارد.

3 ) محمدرضا صالحی

سرپرست اسبق استانداری های مازندران و بوشهر در دولت اصلاحات در ابتدای دولت یازدهم به عنوان مشاور نهاد ریاست جمهوری و قائم مقام معاون اجرائی رئیس جمهور مشغول به فعالیت شد، صالحی در حال حاضر به عنوان استاندار خراسان شمالی در حال خدمت است، وی همواره به عنوان یکی از گزینه های اصلی استانداری مازندران در یکی دو سال اخیر مطرح بوده است.

براساس این گزارش ، لازم به ذکر است از چهره هایی مانند جعفر رحمان زاده معاون اسبق استانداری مازندران و استاندار زنجان در دولت اصلاحات ، سید هادی حسینی نماینده سابق مردم در مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، یدالله طاهرنژاد نماینده اسبق مردم در مجلس شورای اسلامی ، مناف هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان در دولت یازدهم و علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز به عنوان گزینه های احتمالی استانداری مازندران در دولت دوازدهم نام برده می شود که به نظر می آید شانس کمتری نسبت به نریمان ، کشاورزیان و صالحی داشته باشند.

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :

  • محمدی منش
    سه شنبه 16 خرداد 1396-17:17


    حاج مهدی عبوری از همه اینها بهتره