آخرین عناوین

سه شنبه 9 خرداد 1396-13:31 کد خبر:43342

نامه سرگشاده یک عضو شورای شهر ساری به شهردار ساری!!!

عصبانيت بدخواهان بخاطر پاسخ مثبت مردم ساری به جريان عملگرايی است

منتخب شوراي پنجم مركز استان در نامه اي به شهردار ساری ، پيشنهاد ابطال انتخابات را اهانت به انتخاب مردم وعصبانيت بدخواهان بخاطر پاسخ مثبت مردم ساری به جريان عملگرايی دانست.


به گزارش خزرخبر: در پي انتشار خبر پيشنهاد ابطال انتخابات شورای پنجم ساری از سوي هيات اجرايي ، علي اكبر زليكانی عضو شورای چهارم و منتخب شوراي پنجم مركز استان در نامه اي به عبوری شهردار ساری ، اين امر را اهانت به انتخاب مردم دانسته و ضمن قدرداني از مديريت جهادي و روحيه عملگرايي شهردار كه موجب ارتقاء سطح مشاركت شهروندان گرديده است ، در عين حال عصبانيت بدخواهان را ناشي از پاسخ مثبت مردم ساری به جريان عملگرايي ارزيابي نمود.

مشروح اين نامه بشرح زير است:

جناب آقاي دكتر عبوری شهردار محترم ساری

با اهداء سلام و عرض خسته نباشيد جا دارد در همين ابتداي سخن بخاطر روحيه عملگرايي و مجاهدت پنج ساله اي كه براي سازندگي و عمران شهر عزيزمان ساری بخرج داده ايد به شما دست مريزاد بگويم و تاكيد كنم اين روحيه و رويه بهترين و بزرگترين پاداش را از مردم قدرشناس ساری دريافت كرد كه با ابراز احساسات قدرشناسانه و رضايتمندي از عملكرد مديريت شهري ، آشتي با شهرداري و مشاركت فعال در اداره امور شهر ، زحمات جنابعالي و نيز مديريت جهادي حاكم بر شهرداري را پاس داشته اند.

ازجمله مصاديق قدر شناسي اين مردم فهيم در روز جمعه ۲۹ ارديبهشت متجلي شد كه با گزينش معنادار خود در انتخابات شوراي شهر به جريان عملگرايي نمره قبولي و پاسخ مثبت دادند و همين امر باعث عصبانيت بدخواهاني شد كه هرگز ساری را آباد و سربلند و متحول نمي خواهند.

جناب آقاي عبوری!

كدام مدال افتخار با ارزش تر و ماندگارتر از ابراز رضايت و وفاداري مردم كه امروز نصيب شما و عملكردتان شده است ؟ نتيجه انتخابات پنجمين دوره شوراي شهر ساری به روشني گوياي خواست و اراده مردم براي تداوم عملگرايي و استمرار روند شتابان توسعه شهري و تجلي نشانه هاي بيشتري از اميد آفريني است كه مورد تاكيد رهبر فرزانه انقلاب مي باشد و هيچ وجدان آگاه و داور منصفي نميتواند اين حقيقت را انكار كرده و تجلي نمادهاي آن در گزينش مردم ساری را كتمان نمايد مگر آنان كه با اغراض سياسي به اين جريان مردمي مي نگرند و ادامه آن را براي مطامع و مقاصد – ناميمون خود مخاطره آميز تصور مي كنند.

بدخواهان شهر سرگشته از عدم تعبير روياهايشان ، از اين مسئله مهم غافل مانده اند كه حركت هوشمندانه همشهريان عزيز ساروي ما در انتخابات شوراي پنجم داراي دو وجه متمايز است: يك سوي اين انتخابات ، آري به جريان عملگرايي و سوي ديگر آن نه به بدخواهان و مخالفان اين جريان مي باشد.

آنان كه شكست خود را پشت ادعاي تخلف گسترده پنهان كرده اند آيا براي اين سوال پاسخي دارند كه اگر منتخبين مردم مبادرت به خريد راي كرده اند ، آقايان چرا از اقبال مردمي بي بهره بوده و راي نياورده اند؟!

اينان بايد متوجه اين نكته مهم باشند كه در پيشگاه مردمي چنين هوشيار و با بصيرت، توجيه اين شكست عبرت آموز با ادعاي تخلف و تقلا براي ابطال كليت انتخابات ، نه تنها توجيه معقول و مناسبي نيست بلكه اهانتي آشكار و نابخردانه به شعور اجتماعي اين مردم است.

جناب آقای شهردار!

ميخواهم اين اطمينان را به جنابعالي بدهم هر اتفاقي كه براي انتخابات ساري روي دهد، مردم نجيب و انديشه ورز شهرمان ، با اقبالي به مراتب گسترده تر و حركتي با شكوه تر ، پاي حركت رو به رشد شهر و پشتوانه ي بي چون و چراي آن يعني عملگرايي خواهند ايستاد.

برهمين اساس بنده به عنوان يكي از منتخبين اين مردم ، با اعتماد كامل به هوشياري شهروندان به صراحت اعلام ميكنم بدهكار هيچ جرياني نيستم و تنها بدهكاري ام به مردم است و فقط به مردم پاسخگو خواهم بود.

جناب آقای عبوری

تحركاتي كه براي مخدوش نمودن و كم فروغ جلوه دادن حضور حماسي مردم ساری در جريان است هيچ چيزي از ارزش هاي آنچه كه در قالب توسعه و سازندگي در ساري رخ داده و جنابعالي سهم بزرگي در آن داشته ايد كم نخواهد كرد لذا به عنوان كلام پاياني از شما ميخواهم سلام مرا به پدر گرامي و مادر مكرمه شهيدان عبوري برسانيد و از طرف من از ايشان بخواهيد براي همه ما و نيز بدخواهان شهر دعا كنند كه بي شك دعاي اين دلسوختگان اثربخش تر است.

مهندس زليكاني

عضو شوراي شهر ساری

و منتخب مردم در پنجمين دوره شوراي شهر ساری

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :