آخرین عناوین

چهارشنبه 10 خرداد 1396-8:44 کد خبر:43351

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات اعلام کرد:

اخبار تخلف انتخابات ساری در حد رسانه‌ها است

سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: تا امروز هیچ گونه نامه و مدارک رسمی که نشانگر بروز تخلفات در برگزاری انتخابات شهر ساری باشد، ارسال نشده است.


به گزارش خزرخبر و به نقل از مازند مجلس، فرهاد تجری نماینده قصر شیرین و گیلان غرب در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی هیئت نظارت مرکزی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، پیرامون اتفاقات در انتخابات شورای شهر ساری گفت: تا امروز عصر (سه شنبه) هیچ گونه نامه و مدارک رسمی که نشانگر بروز تخلفات در برگزاری و شمارش آرا انتخابات شهر ساری باشد به ستاد مرکزی هیئت نظارت کشور ارسال نشده و ما فقط از طریق رسانه ها که گفته می‌شود در شهر ساری هم تخلفاتی رخ داده در جریانیم.

وی افزود:تا این لحظه به صورت رسمی و کتبی مدارکی دال بر بروز تخلفات از مازندران برای ما ارسال نشده و طبق قانون باید اول اعضای ستاد استان وجود تخلفات را بررسی و طبق صورت‌جلسه و نامه رسمی به ما گزارش کنند تا ما هم رسیدگی دقیق کنیم حالا منتظریم اگر واقعا تخلفاتی در شهر ساری در برگزاری انتخابات و شمارش آرا صورت گرفته باشد مدارک و اسناد از طریق هیئت استان به ما ارسال و گزارش شود و در خصوص ابطال هم اگر واقعا اسناد و دلایل قوی باشد با جلسات در هیئت مرکزی تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد.

براساس این گزارش وی ادامه داد: تاکنون نامه رسمی و مدارک قانونی که نشانگر این باشد که در شهر ساری تخلف انجام شده به ما ارسال نشده ما نمی‌توانیم در این باره اظهار نظر کنیم.

تجری درباره انتخابات هیئت رئیسه مجلس که فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود گفت: تغییرات زیادی به نظر من در ترکیب هیئت رئیسه مجلس انجام نخواهد شد و ریاست آقای لاریجانی قطعی و اکثر نمایندگان بر ریاست آقای لاریجانی اتفاق نظردارند و ان‌شاالله وی ریاست مجلس برای سال دوم خواهد بود.    

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :