آخرین عناوین

چهارشنبه 10 خرداد 1396-9:56 کد خبر:43355

مدیر امور آبفا شهری نوشهر خبر داد:

احداث۵۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در نوشهر

مدیر امور آبفاشهری نوشهر از احداث ۵۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر خبر داد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از روابط عمومی آبفای شهری مازندران، شکرالله موسوی با اشاره به وجود چهار هزار و ۲۱۰ مشترک در بخش فاضلاب در شهر نوشهر گفت: تاکنون ۵۷ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در این شهر احداث و سه هزار و ۸۲۲ فقره سیفون فاضلاب نصب شد که از این تعداد ۳۹۸ فقره انشعاب فاضلاب خانگی و تجاری در اقطار ۱۱۰،۱۲۵ و ۱۶۰ میلی متری در سال گذشته نصب و جاری سازی شد.

وی، با بیان اینکه دو هزار و ۲۰۰ متر شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح شهر نوشهر در سال ۹۵ احداث شد، افزود: در این مدت دو میلیون و ۵۹۹ هزار و ۱۹۰ مترمکعب فاضلاب خانگی و تجاری جمع آوری و تصفیه شد.

موسوی ادامه داد:همچنین طی یک سال گذشته ۱۴ هزار متر شبکه فاضلاب در این شهر شست وشو شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر از اصلاح و توسعه شش هزار و ۲۸۵ متر شبکه توزیع آب در شهرهای نوشهر، پول و کجور طی سال گذشته خبر داد وتعداد مشترکین خانگی و غیرخانگی آب در شهرهای نوشهر، پول و کجور را ۱۹ هزار و ۵۵ فقره عنوان و تصریح کرد: ۲۹۵ کیلومتر شبکه توزیع و هزار و ۸۰۰ متر خط انتقال در این شهرها وجود دارد.

وی، با اشاره به وجود ۳ باب مخزن با حجم ۱۴ هزار مترمکعب در شهر نوشهر، ۲ باب به ظرفیت ۴۱۷ مترمکعب در شهر پول و ۲ باب به حجم ۶۰۰ مترمکعب در شهر کجور، افزود:آب مشترکین شهر نوشهر از طریق چشمه گردوک، شهر پول و کجور هرکدام یک حلقه چاه درمجموع با ظرفیت ۲۷۰ لیتر در ثانیه تأمین می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :